Vanuit hier wil ik toch graag iedereen bedanken die er voor gezorgd heeft dat Bokt naar Londen kon!!
Cayenne, allereerst eventjes een woordje voor jou, heel erg bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt in Londen! Jou verhalen waren super leuk om te lezen, verhelderend en door jou kreeg ik altijd het gevoel dat we echt even achter de schermen van de paardensport hebben gekeken! ik wil je bedanken voor alle berichtjes die je hebt geplaatst, de gezelligheid die je meegaf in je berichtjes, maar ook de ontroerende berichtjes over de sfeer, of hoe het publiek reageerde op een bepaalde ruiter/amazone!
ik wil de modjes en de nieuwsredactie leden bedanken die toch elke dag ons, tussen alle drukte van het topic van de dag door, vertelden wat de uitslagen waren en wie de volgende ruiters/amazones waren! Jullie gaven ons duidelijke overzichten, en zo rond de pauze kwam er een overzicht wie er boven aan in de resultaten stonden!
En natuurlijk gewoon de bokkers zelf, elke dag waren er weer 100-200 en soms tot bijna 300 pagina's vol gekletst, gediscussieerd en dingen gevraagt. er werden serieuze dingen gevraagd, maar gemiddeld 2x per pagina kwam de vraag welke stream we moesten kijken of of er nog een nederlander moest

Ik wil gewoon nog maals iedereen hartelijk bedanken voor de fijne Olympische Spelen die ik heb gehad hier op Bokt