Bedankt Bokt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Bedankt Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-12 19:40

Na vele spanning, geluk en nog meer genieten is de Olympische spelen afgelopen voor de paardensport!

Vanuit hier wil ik toch graag iedereen bedanken die er voor gezorgd heeft dat Bokt naar Londen kon!!

Cayenne, allereerst eventjes een woordje voor jou, heel erg bedankt voor alles wat je voor ons gedaan hebt in Londen! Jou verhalen waren super leuk om te lezen, verhelderend en door jou kreeg ik altijd het gevoel dat we echt even achter de schermen van de paardensport hebben gekeken! ik wil je bedanken voor alle berichtjes die je hebt geplaatst, de gezelligheid die je meegaf in je berichtjes, maar ook de ontroerende berichtjes over de sfeer, of hoe het publiek reageerde op een bepaalde ruiter/amazone!

ik wil de modjes en de nieuwsredactie leden bedanken die toch elke dag ons, tussen alle drukte van het topic van de dag door, vertelden wat de uitslagen waren en wie de volgende ruiters/amazones waren! Jullie gaven ons duidelijke overzichten, en zo rond de pauze kwam er een overzicht wie er boven aan in de resultaten stonden!

En natuurlijk gewoon de bokkers zelf, elke dag waren er weer 100-200 en soms tot bijna 300 pagina's vol gekletst, gediscussieerd en dingen gevraagt. er werden serieuze dingen gevraagd, maar gemiddeld 2x per pagina kwam de vraag welke stream we moesten kijken of of er nog een nederlander moest :+ Het was echt gezellig! sommige geestige antwoorden die dan weer kwamen van medebokkers, ik heb af en toe echt hard op moeten lachen zo in mn eentje achter de laptop. ook heb ik genoten van de spanning die er was tijdens de wedstrijden. en hoe snel sommige bladzijdes ook gingen. mijn F5 knop heeft overuren gemaakt :D

Ik wil gewoon nog maals iedereen hartelijk bedanken voor de fijne Olympische Spelen die ik heb gehad hier op Bokt *\o/*

Geryon

Re: Bedankt Bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:42

Ik ben het helemaal met je eens!

Ik vond het hartstikke leuk, echt een paar super leuke en gezellige, grappige dagen gehad! :D

Bedankt bokt!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:46

Helemaal met je eens, spelen heb ik nog niet eerder zo intens beleefd :D .

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 19:50

_/-\o_ Inderdaad! Zie nu al uit naar de volgende OS O:)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:32

Jammer gewoon dat Cayenne het team gaat verlaten. Maar het was geweldig. Bedankt team !

cindy1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:33

Hihi, helemaal mee eens !

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:35

Normaal heb ik niks met de Olympische Spelen, maar door Bokt ben ik aangestoken en met alle topic's heb ik me dan ook prima vermaakt. Gaf toch weer even een apart close leuk sfeertje en interessante discussies :D
:j

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:35

Ladybird. Goed topic, ook ik heb dagen genoten van alle verschillende topics en vooral van de mooie verslagen die Cayenne ons deed. :D

Bij deze dan ook Cayenne, boktteam en natuurlijk alle medebokkers, bedankt voor alle gezelligheid en informatie de afgelopen weken! :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:36

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden! :))

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:37

helemaal mee eens _/-\o_

HolyPope

Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat!

timokyana

Sluit me aan,Thx bokt en bokkers ;-)

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:40

helemaal mee eens!
bedankt bokkers, en cayenne! :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:42

slimmerik schreef:
Jammer gewoon dat Cayenne het team alweer gaat verlaten. Maar het was geweldig. Bedankt team !

Iedereen bedankt. Ik heb helaas niets kunnen doen om jullie werk uit handen te nemen, en dat er veeeeeeel werk verzet is mag meer dan duidelijk zijn. Het was ontzettend geslaagd.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 21:44

_/-\o_ *\o/* _/-\o_

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:38

Heb er helaas niet elke dag bij kunnen zijn (moest werken), maar de keren dat ik er wel was waren interessant en gezellig :D! Bokt, ook namens mij: Bedankt!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:39

Ik sluit me er helemaal bij aan!

Ik heb nog nooit zo intens de paardensport gevolgd als dit jaar, dankzij Cayenne en haar fijne verslagen en de prachtige topics en reacties van mijn medebokkers.

Bokt: Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:47

Leuk topic, maar ik heb twee kritische noten. De eerste is dat die topics rondom de wedstrijden volkomen nutteloos waren. Die topics stonden vol met one-liners die niets toevoegden aan het onderwerp en soms niet eens over de wedstrijd gingen. Deze topics lieten door veel vrijheid zien wat er gebeurt al iedereen maar alles over de rand van z'n toetsenbord het net op mag spuwen. Daarnaast was er vaak sprake van een negatieve sfeer waar het over buitenlandse ruiters ging en vooral als die beter presteerden. Een boodschap als 'Kuuuuuuuuttttt' wanneer Parzival eraf wordt gereden is natuurlijk volkomen nutteloos, negatief en zo'n beetje tegen alle bokt regels.

De tweede kanttekening betreft Cayenne. De verhalen waren leuk en onderhoudend, maar ik zou haar toch vanwege de toekomst in de sportjournalistiek willen meegeven dat er taaltechnisch nog wel het een en ander op aan te merken is. Nu is het tegenwoordig doodnormaal dat er in de Hoefslag, Strengen en P&S ook gewoon taal- en spelfouten staan, maar het helpt misschien om er wat meer bewust van te zijn. Tipje dus.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 23:50

sluit me ook volledig hierbij aan,echt mooi verwoord.bedankt bokt door jullie heb ik ook alles super kunnen volgen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 09:55

@Lovely:Gezien dat de meekletstopics enorm hard gingen was er duidelijk behoefte aan bij de leden. Ook de schrijfstijl van Cayenne ligt prima bij de leden. En als je als journalist door de Hoefslag bent aangenomen dan sta je je mannetje wel. Taaltechnisch of niet het is uiterst plezierig om te lezen. Lees liever de stukjes van Cayenne dan de Elsevier.

(excuses voor mijn taaltechniek)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:58

Slimmerik, het was geen tip aan jou, maar voor Cayenne :).

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:59

Ook helemaal mee eens!
Bedankt Bokt, het was geweldig!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:02

Lovely schreef:
Slimmerik, het was geen tip aan jou, maar voor Cayenne :).

Mijn post was wel aan jou gericht Lovely maar daar mag iedereen op reageren .... neem tenminste aan dat op jouw post iedereen mag reageren, anders had je het wel per pb gedaan toch?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:03

I agree, voor het eerst zat kon ik de spelen echt volgen, zat samen met andere bokkers gespannen naar de dressuur, springen en eventing te kijken. Af en toe was het net alsof we er met z'n allen bij zaten :)

Bokt heeft hier super op ingespeeld en voor Cayenne was dit uiteraard een geweldige ervaring waar ze ontzettend leuke artikelen over heeft geplaatst. Mijn complimenten!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:04

slimmerik schreef:
@Lovely:Gezien dat de meekletstopics enorm hard gingen was er duidelijk behoefte aan bij de leden. Ook de schrijfstijl van Cayenne ligt prima bij de leden. En als je als journalist door de Hoefslag bent aangenomen dan sta je je mannetje wel. Taaltechnisch of niet het is uiterst plezierig om te lezen. Lees liever de stukjes van Cayenne dan de Elsevier.

(excuses voor mijn taaltechniek)

Ben ik het mee eens!!
Topic was voor velen (ook voor mij) een toevoeging aan het kijken van de paardensport.
Vond het ontzettend gezellig daar :D

De schrijfstijl was heel toegankelijk en dat vind ik, als ik op Bokt lees, veel belangrijker dan dat het taaltechnisch correct is.

Dus ook namens mij: bedankt!!!