Even geen flauw idee waar heen te gaan met mijn vraag, dus maar ff zo. Mocht dit niet goed zijn hoor ik het graag.
Ik vraag me namelijk af of de enige moderator op www toevallig met vakantie is ofzo? En wie dan zijn/ haar dingen overneemt.
Ik heb namelijk al op 3 augustus op 2 topics daar getemd, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Bovendien staan ze nog in de open tems en is er in de topics ook niets gebeurd...
Is er niet een andere mod die in dit soort situaties de forumitems van de met vakantie zijnde mod over neemt? Om te voorkomen dat een forum (in dit geval www) mod-loos is?
Klopt, heb ik ook. Ben ook even benieuwd er naar. Naar mijn idee mag op elke subforum wel 2 moderators. Indien er 1 met vakantie gaat, is er altijd nog een andere.
Greek
Geplaatst: 09-08-12 18:02
Haar laatste post is op 2 augustus geplaatst, dus dat zal wel
Als het goed is worden de fora van een mod op/met vakantie door de andere in de gaten gehouden. Er staat geloof ik 7 dagen om een TEM te behandelen en daar zitten we dan vandaag op...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 09-08-12 19:16
Inderdaad zijn er een aantal mods op vakantie (zou verboden moeten worden ) en daardoor kunnen tems wat langer blijven liggen. Andere mods vangen dit wel op maar omdat die hun eigen fora ook nog hebben + nog een aantal meer fora om op te passen kan het allemaal iets langer blijven liggen.
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 09-08-12 22:07
Neonlight heeft het eigenlijk al goed uitgelegd wat betreft afwezigheid en het overdragen ervan.
Ik kijk vanaf vandaag mee op WWW. Lekker blijven TeMmen als het nodig is, zal mijn best doen om het bij te houden.