vrijwilligers werk zwolle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eline902

vrijwilligers werk zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:13

Hallo Iedereen,

ik zit bijna nooit op bok maar ik dacht ik probeer het weer even !
Mijn naam is Eline. Ik studeer momenteel in Zwolle en mis het paardrijden zo ontzettend !! het kriebelt zo !!
Dus ik vroeg me af of iemand nog leuk vrijwilligerswerk wist in Zwolle met paarden ? Het liefst op de natuurlijke manier want daar wil ik me
graag in verdiepen !! dus weet je iets ?? geef een gil !!!
Dankjewel alvast !

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:18

Tis niet misschien wat je zoekt, maar Het Hoefijzer in Zwolle Zuid zoekt vaak mensen die ruiters met een lichamelijke en/ of verstandelijke beperking willen helpen.

eline902

Re: vrijwilligers werk zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 23:36

dankjewel voor je snelle berichtje ! ik had het inderdaad zo net al op google gezien ! maar dat is toch niet echt mijn richting, ik heb eerder met mensen gewerkt die een lichamelijke en of verstandelijke beperking hadden maar vond het heel zwaar en lastig.

eilleen333

Re: vrijwilligers werk zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:40

Evt kan je je ook aanbieden voor uitsluitend werk inde stallen. Het lijkt mij dat alle hulp welkom is. Ik zou eens contact opnemen.
Verder zou ik zo gauw niets weten, behalve vragen bij maneges.

Zoek je echt specifiek vrijwilligers werk of evt een paard om te verzorgen of te rijden? Op langere termijn krijg ik het erg druk met mijn studie. Hoewel bijrijders mij in het verleden niet zo goed zijn bevallen zou het misschien een optie zijn. Als je interesse hebt mag je wel een pb sturen met wat voor ervaring je hebt en wat je zoekt.

eline902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 13:21

foetsie schreef:
Tis niet misschien wat je zoekt, maar Het Hoefijzer in Zwolle Zuid zoekt vaak mensen die ruiters met een lichamelijke en/ of verstandelijke beperking willen helpen.

dankjewel maar misschien ligt het idee van een verzorgpaard mij beter omdat je echt een band kan opbouwen met een paard :) !!
dus als je nog eens wat weet ?