problemen nieuwe layout verzamelen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

matasja

problemen nieuwe layout verzamelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 21:11

hoi,
ik loop zowel op mijn ipad als op mijn laptop tegen steeds meer problemen aan sinds de nieuwe layout, vraag me af of er meer problemen zijn waar evt nog iets aan gedaan kan/moet worden?

* de site is te groot op mijn scherm bij de bokt markt, ik kan dan mijn avater niet meer zien en dus niet uitloggen of naar berichten.
* als ik op priveberichten klik word ik naar de bokt markt teruggelinkt?
* het knopje ( envelopje) wert niet altijd
* je word er heel snel uitgegooid, en moet dus heel vaak opnieuw inloggen?

zijn er meer mensen met dit probleem?

maaikemuis

Re: problemen nieuwe layout verzamelen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:14

Op de pc werkt hij prima, maar op mijn telefoon is het een drama. Daar krijg ik het 'home' scherm maar niet goed en krijg ik alleen de nieuwsberichten. Jammer, want ik vind juist de balk 'nieuwe berichten' zo fijn op de pc. Verder is het even wennen, maar vind ik het fris ogen.

_DP_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:15

Ik bok ook altijd op een ipad en heb eigenlijk tot n toe geen problemen, niks dat jij aangeeft heb ik last van...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:17

deze bovenstaande heb ik geen last van, maar het lijkt wel dat ik nog moet inloggen als in naar de bokt markt ga. Ook kan ik niet op mijn mobiel op dat rijd je van instellingen, privéberichten en uitloggen" klikken, omdat die dan actieve onderwerpen of eigen berichten pakt.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-12 21:29

het ziet er inderdaad wat professioneler uit, als het eenmaal loopt word het een mooie site.
kan trouwens de oude eenmaal andermaal ook niet weg?? er staat ook al markt boven de site. ik krijg nog steeds pb's of ik mijn lippizzaner nog heb, en die is al bijna 2 jaar weg.. plus dingen als verzorgpony's en weidegang die ooit aangeboden is door mij, dit is allemaal helemaal niet meer relevant.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:02

Bart heeft een (helaas, uitgebreid) overzicht van alle problemend ie nog aangepakt moeten worden. De problemen die je hierboven beschrijft zijn allemaal bekend, en wordt aan gewerkt.

Probleem van Maaikemuis is ook bekend. Er zijn inderdaad toch nog onverwachte problemen opgetreden met de mobiele/ipad-layout van de nieuwe versie. Afgelopen dagen is er al hard aan getrokken, een aantal van de fouten die er op mobiel inzaten zijn er al uitgevist, aan de rest wordt nog gewerkt.

Over EA heeft Bart recent gezegd:
BartVB schreef:
Er waren nog legio mensen die de Markt niet konden vinden omdat er alleen rechtsboven een linkje stond :)
Maar nu de Markt een heel stuk beter vindbaar is, gaat Eenmaal Andermaal ook op redelijk korte termijn verdwijnen :j

Voor nu hebben de bestaande nieuwe lay-out bugs nog prioriteit, maar binnenkort zal het inderdaad verdwijnen.

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 13:05

Ok duidelijk dankje, zet hier maar een slotje op dan ;)