Dat vroeg ik mij ookal af want kreeg gisteren zelfs nog een pb over een dekje uit 2010 of ik deze nog had
.
Ik denk Dat hij binnenkort wel weg gaat omdat er nu boven 'markt' staat maar toen ik iets wou verkopen wou ik het ook gewoon in een topic zetten omdat ik niet wist van het bestaan van de markt. Nu dit allemaal duidelijker is denk ik dat ze het wel gaan verwijderen!
Er waren nog legio mensen die de Markt niet konden vinden omdat er alleen rechtsboven een linkje stond Maar nu de Markt een heel stuk beter vindbaar is, gaat Eenmaal Andermaal ook op redelijk korte termijn verdwijnen
Vraag daarna natuurlijk, er zijn veel verzoeken voor nieuwe subs. Krijgen deze subs dan ook een kans? Bij mijn weten was elke keer het excuus 'er zijn al zoveel subs' Nu gaan er pak en beet 8 (??) verdwijnen dus is er ook weer een kleine speling in het aantal subs/fora.
(overigens vind ik de subs niet nodig, dat terzijde, maar dan weet ik dat er binnenkort weer 'baaaaaaaaart mogen we een 'ikvinddiehonden/katten/paarden/jongedieren/oudedieren' verzoek op FZ kan verschijnen. Met de bijhorende discussies )
Nieuwe subs zijn over het algemeen toch toevoegingen op de huidige tabbladen en daar is het beheer zeer terughoudend in. Wel zijn er nog potentieel interessante subfora die achter de schermen besproken worden. Wellicht binnenkort meer info.