Ik ben Daniëlle. Ik ben 12 jaar oud. Ik rij nog ongeveer 4 jaar paard. Het is en blijft een leuke sport en het is echt me hobby !

Ik heb thuis ook huisdieren. Ik heb 2 katten ze heten: Tygie & Tessa. 1 kat is helaas vermist en nog steeds niet gevonden !

Ik heb 3 verzorg paarden. Hier wat informatie over ze. Ze heten Sunny, Lizzy & High Fly.
Sunny:
Sunny heet in het echt: Sun-Rise, maar we noemen haar altijd: Sun of Sunny. Ze is 13 jaar. Ze is ongeveer 1.45m lang. Haar geslacht is een merrie. Haar ras is een Apaloosa kruising New-Forest. We rijden haar gewoon recreatief en we rijden het meest buitenritten wat ze ook heel leuk vind !

Lizzy:
Lizzy is 16 jaar. Ze is ook ongeveer 1.45m lang. Haar geslacht is ook een merrie. Het is een Haflinger. We kunnen haar jammer genoeg niet meer berijden want ze heeft problemen aan haar nieren en aan haar spieren. Ze gaat in september jammer genoeg naar een rusthuis !

High Fly:
High Fly is 22 jaar. Ze is denk ongeveer 1.60m lang. Ze is ook een merrie. Haar ras is een draver. Ze kon vroeger werkelijk alles ! De eigenaar deed bijvoorbeeld met haar: Springen, Cross en Dressuur. Nu kan ze bijvoorbeeld springen niet meer goed en dat doen we nu ook niet meer. We rijden nu voornamelijk in de bak en buitenritten.
Zo, dat was mijn informatie !

Doeei !