Newbie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SmartBH

Newbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 16:35

Hoi allemaal !

Hierbij wil ik mij even voorstellen, groene westernruiter die binnenkort haar eerste paardje mee naar huis mag nemen ! Nog even op proef bij een zeer ervaren kennis waar ik nog wat kan uitproberen en uitzoeken of er echt een klik is tussen ons en of het rijden ook vlot verloopt. Ik ben een puur recreatieve ruiter en als ik wat beter kan rijden en mijn paard vertrouw dan komen ook wandelingen op het programma ! Het paard dat ik op het oog heb is 8 jaar full quarter en een ruin maar met een heel koel hoofdje. Ik volg ook elke week privéles en vind het fantastisch ! :)

SmartBH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 16:56

SmartBH schreef:
Hoi allemaal !

Hierbij wil ik mij even voorstellen, groene westernruiter die binnenkort haar eerste paardje mee naar huis mag nemen ! Nog even op proef bij een zeer ervaren kennis waar ik nog wat kan uitproberen en uitzoeken of er echt een klik is tussen ons en of het rijden ook vlot verloopt. Ik ben een puur recreatieve ruiter en als ik wat beter kan rijden en mijn paard vertrouw dan komen ook wandelingen op het programma ! Het paard dat ik op het oog heb is 8 jaar full quarter en een ruin maar met een heel koel hoofdje. Ik volg ook elke week privéles en vind het fantastisch ! :)

Oh ja nog even ter aanvulling, ik heb voordien klassiek engels gereden in een manege maar dat vond ik niet zo aangenaam en heb daar eerlijk gezegd ook niet zoveel bijgeleerd. Het enige dat ik daar geleerd heb is het blijven zitten in het zadel en min of meer een houding ontwikkelen, nu ik overgeschakeld ben van engels naar western en daar boven op privélessen neem zie ik al een enorm groot verschil. Ik leer mijn paard mooi bol te rijden en daarbij leer ik correcte hulpen en opstelling te gebruiken. Dit ligt natuurlijk ook aan de manier van les geven in een manege maar ik ben dolgelukkig dat ik veranderd ben !

SmartBH

Re: Newbie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 19:15

Heb ik soms iets verkeerds gezegd?

nikkialexJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 19:16

SmartBH schreef:
Heb ik soms iets verkeerds gezegd?

Welkom!!
Hoezo iets verkeerds gezegt?

SmartBH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 21:30

Bedankt ! Ik kreeg maar geen reactie dat even dat ik iets verkeerds had geschreven of dat iets verkeerds over kwam :p ben niet de beste schrijfster :)

boyke3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 08:03

Welkom!

Goldendawn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 10:18

welkom
leuk dat je geswitcht bent!

maseike2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-12 23:53