20 reacties?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrettyDancer

20 reacties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 16:06

hi!

Als het topic verkeerd staat; excuse-moi ;)! dat gebied snap ik nog steeds niet echt.

als een tijdje wil ik mee praten over het topic dat gaat over NHB Deurne, maar mijn probleem is
dat is volgens mij 20 'nuttige' reacties moet plaatsen.
ik kon tussen de regels al niks vinden waarom of iets wat er betrekking op heeft.
(af en toe ben ik hééél blind wat dat betreft) nu voeg ik me af waarom dat dat moet?
En het verstand van paarden om die reacties te plaatsen heb ik ook niet bepaald vind ik.

PocoGaucha

Re: 20 reacties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:07

je kan toch ook in fototopics zeggen dat iemand een mooi paard heeft?

ik snap het wel hoor, die 20 reacties heb je zo en anders staat alles straks vol met spam.

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:08

Waarom wil je meepraten over NHB Deurne als je geen verstand hebt van paarden? :? :? :?

PrettyDancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 16:11

ey ja, natuurlijk! nog niet over na gedacht!
dankje, hihi ik moet af en toe echt logischer nadenken!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:12

Dat is zodat mensen die niks met paarden hebben zich hier niet aanmelden. Anders krijg je straks allemaal niet-paardenmensen die alleen maar advertenties plaatsen bijvoorbeeld.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 16:13

PrettyDancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-12 16:23

ok, dankjewel voor de reacties!

@Rhyddid: Ik wil er graag over mee praten om meer ervaringen te lezen en mijn eigen vragen stellen. Ik ken wel een paar mensen die er hebben gezeten maar dat zijn er maar een paar. En echt verstand van paarden in de zin van; de perfecte textuur voor een top spring- of dressuurpaard. Daar is mijn paardenverstand denk ik toch nog iets te klein voor.

Volgens mij zijn er ook genoeg jongeren die 1 jaartje paardrijden en dan naar Deurne gaan, niet om iemand hiermee op de teentjes te trappen maar, ik mag hopen dat ik ondertussen wel iets meer verstadn heb er van dan 1 jaartje manege lesjes

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 20:57

PocoGaucha schreef:
je kan toch ook in fototopics zeggen dat iemand een mooi paard heeft?

ik snap het wel hoor, die 20 reacties heb je zo en anders staat alles straks vol met spam.

de ITP en JITP forums telt hij volgens mij niet :?

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 23:22

oh, oeps haha, fail:P

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 04:05

PrettyDancer schreef:
En echt verstand van paarden in de zin van; de perfecte textuur voor een top spring- of dressuurpaard. Daar is mijn paardenverstand denk ik toch nog iets te klein voor.

Oh, dat heb je ook helemaal niet nodig hoor :)

Er zijn genoeg topics als deze;
[RT-D] Hoelang rijden?? uurtje? halfuurtje?
Of;
[RT-D] Losrijden: lang en laag of direct in de krul?

Vertel daar gewoon hoe jij er over denkt, of hoe jij het doet. In veel topics op bokt gaat het niet om de meest geweldige andwoorden geven, maar gewoon delen met anderen hoe je denkt over manieren van trainen en hoe jij het doet :)
Kijk gewoon een beetje rond en reageer op de topics waar je wel wat van weet en al denkt iemand anders er anders over, nouja dan meld diegene het vanzelf en mischien leer je zo dingen anders te doen, of leren anderen juist van jou.

Er zitten veel kinderen van rond de 12 op bokt, die nog maar net rijden of gewoon alleen pony's poetsen, die het ook voor elkaar krijgen om 25 nuttige reactie's te plaatsen, dus als je al een tijdje rijd en ervaring hebt met paarden, dan moet het helemaal lukken :)