Advertentie al tig keer op 'gesloten' gezet, werkt niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isegrim

Advertentie al tig keer op 'gesloten' gezet, werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 09:54

Ik heb mijn advertentie (http://www.bokt.nl/markt/ad/26196/verzo ... reatief-nh) nu al zeker tien keer op 'gesloten' gezet, maar hij wordt kennelijk steeds weer actief, ik heb geen idee hoe.

Is het mogelijk dat deze advertentie verwijderd wordt? Want ik vind het vervelend worden om mensen te moeten teleurstellen; ik zoek al heel lang geen verzorger meer...

Isegrim

Re: Advertentie al tig keer op 'gesloten' gezet, werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 09:55

Ik heb het idee dat de advertentie weer op actief gaat als je op 'Mijn advertenties' klikt?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:55

Advertenties worden niet verwijderd. Is niet mogelijk.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:09

Dan moet er gezorgd worden dat advertenties niet spontaan weer op actief komen te staan.

'Niet mogelijk' is natuurlijk onzin. Ik vind het ook nogal vreemd om geen mogelijkheid in te bouwen je eigen advertenties te verwijderen. Dit is in elk geval de eerste én de laatste keer dat ik gebruik maak van de Bokt-markt, want ik heb nu al drie mensen moeten vertellen dat ik al lang geen verzorger meer zoek...

Nu maar gewoon het veld leeg gemaakt en de foto verwijderd, maar dat is natuurlijk geen nette oplossing.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:15

Waar zet je hem op gesloten? Onderaan kun je hem sluiten zodat er geen commentaar op kan komen. Ergens bovenaan kun je de ad echt "sluiten". JIJ ziet hem dan wel in je lijst staan. Tenzij je klikt op actieve Ads.

Ik zat hier ook mee te klooien eerst.

Edit, als je via jouw advertenties naar de betreffende ad gaat staat direct onder de advertentietekst in een blokje "sluit advertentie". Die moet je hebben.

Als je via bewerken onderaan kijkt kun je daar dus de ad open zetten voor reacties of gesloten voor reacties. De ad is dan echter nog actief.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:30

Ik heb beide manieren geprobeerd, beide lijken niet te werken. Maar goed, er staat nu geen tekst meer in.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:32

Dat is dan idd raar ja.