Centraal enquete topic?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judje

Centraal enquete topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:11

Als ik enquetes tegen kom, vul ik ze in als ik binnen de doelgroep val.
Helaas is over het algemeen het aantal reacties op Bokt niet erg groot. Die op STW zie ik sowieso ze wel, maar veel enquetes worden overal en nergens geplaatst en dus ook op fora waar ik nooit kom, terwijl ik toch binnen de doelgroep val.

Is het een idee om een centraal topic te maken op STW waarin je je enquete mag promoten? Dus zowel enquetes die daar staan als enquetes die op de rest van Bokt staan?
Logisch is dat je een PB stuurt naar een mod wanneer je voldoende respondenten hebt en het topic dicht mag en je reactie in het CT wordt verwijderd.

Voor een vaste-enquete-invuller (zoals ik zelf ben) hoef ik maar één stip te zetten om op de hoogte te zijn van alle enquetes. Bokt is er toch om elkaar te helpen!? :D

Anoniem

Re: Centraal enquete topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:12

Maar aan de titel zie je toch juist of je binnen de doelgroep valt? :)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 18:15

Yep, maar dan moet je wel alle enquetes zien te vinden....
Veel worden ook geplaatst in fora waar ik minder tot niet actief ben, terwijl ik daar misschien ook onder de doelgroep val en zodra dat het geval is vul ik een enquete in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 18:23

Dan is het toch handiger als ze allemaal naar dezelfde plek verplaatst worden? (voor zover ik wist gebeurde dit ook.)

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 22:29

Je mag zelf kiezen of je je enquete op STW zet of op het forum, die het beste bij het onderwerp past.
Zo mag hij dus ook op MW of LZP geplaatst worden, waar ik beide niet veel kom.