[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

My_Little_P

[CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 22:56

Had een nieuw topic (met hetzelfde onderwerp) aangemaakt om elkaars fotografiewebsite te beoordelen, maar helaas werd deze op slot gezet, omdat het op centraal moest. Bij deze dus alsnog mijn verzoek!

Veel mensen hier op Bokt fotograferen voor de hobby en enkele professioneel. Daar hoort natuurlijk een website bij om je portfolio uit te stallen! Regelmatig kijk ik dan ook op deze sites om te zien hoe andere hun website hebben ingericht. Vaak heb ik bij anderen wel een idee wat ik anders / niet zou doen en ik weet wel zeker dat anderen dat ook bij mij hebben.

Dit topic is dan ook bedoeld om elkaars website (opbouwend) te beoordelen. Aangezien ik het topic start, ga ik wel als eerste met de billen bloot... De link staat in mijn onderschrift.

Waar ik graag iets over zou horen is:
Hoe is je eerste indruk?
Wat vind je van mijn portfolio?
Is het stukje "Over mij" persoonlijk en helder?
Etc.

Zal zelf nog even aangeven wat ik nog wil veranderen:
Homepagina: ik wil iets anders, maar ben er nog niet uit wat. Dat moet dus aangepast worden. Voor de rest ben ik redelijk tevreden, alhoewel het een gratis website is en dat dus beperkingen met zich meebrengt.

Maargoed, genoeg gekletst: SHOOT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 06:54

In de moderatoropmerking van Evelijn_S staat;

Citaat:
Centrale topics openen zonder toestemming is niet toegestaan.

Ik denk dat je de moderatoropmerking wellicht verkeerd begrepen of niet goed gelezen hebt maat voordat je een dergelijk topic opent moet je dat dus eerst overleggen met de moderators van -in dit geval- FK.

Hier hetzelfde topic openen is in elk geval.niet de bedoeling. Een topic wordt op slot gezet met een reden. Hetzelfde topic heropenen op een andere plek is sowieso niet toegestaan.

Daarnaast is FZ niet de juiste plek voor een dergelijk topic.

Als je vragen hebt over het sluiten van je topic kan.je contact opnemen met de daarvoor verantwoordelijke moderator, in dit geval Evelijn_S. :)

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-12 08:39

Ze zijn er mee bezig, dus we wachten even af

Chica

Re: [CENTRAAL] Jouw website, mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:56