Ik heb de afgelopen dagen last van verdwijnende topics in de lijst eigen berichten. De stipjes zijn niet weg omdat ik dat kan zien aan de topics bij de fora waar ze thuishoren. Doe ik iets fout, is er een probleempje met bokt of iets anders?
1480
Geplaatst: 05-07-12 16:46
Bedoel je echt je eigen topics of bedoel je je antwoorden op sommige topics?
Ze verdwijnen uit de lijst eigen berichten. Terwijl ze met zoek op naam gewoon boven water komen. En de reacties blijven ook staan net als de stipjes voor de topics.
1480
Geplaatst: 05-07-12 17:02
karuna schreef:
Ze verdwijnen uit de lijst eigen berichten. Terwijl ze met zoek op naam gewoon boven water komen. En de reacties blijven ook staan net als de stipjes voor de topics.
Ik denk dat het aan mij ligt ik weet niet wat je bedoelt. hihi
Ik denk dat TS bedoelt dat als je de lijst hebt met eigen topics, dat topics daaruit verdwijnen. De stipjes staan er wel, maar de topics staan niet in de lijst. Geen idee trouwens wat dat probleem is en hoe dit op te lossen is.
Maar misschien TS, kun je even een printscreen maken voor de duidelijkheid?
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-12 17:10
Jpitty dat bedoelde ik inderdaad. Alleen waar moet ik dan een printscreen van maken? De eigen berichten lijst is niet boeiend en een oranje vlakje met een stipje ook niet.. Zowiezo geen idee hoe je dat doet met een ipad maar dat is oplosbaar.
Een voorbeeld was bv als jij mocht kiezen ea of boktmarkt. Die was zoek en pas na 4 keer ontstippen en weer stippen staat hij weer in de lijst. Net als centrale topic insuline resistentie. Die was ook zoek terwijl de stip er nog wel stond bij he eindelijk terugvinden van het topic. Pas na een aantal keren ontstippen en weer stippen is ook die weer terug in de eigen berichtenlijst.
Yeps alles al geprobeerd. Het is geen grote ramp omdat ik meestal de topics ook bookmark en ze daar wel weer terugvindmet stipje. Ik vraag me alleen af hoe het komt.
Op dit moment zijn er eigenlijk geen problemen met die lijst bekend. Het zou wellicht kunnen dat er door onderhoud aan de databaseserver een aantal dingen mis zijn gegaan. Zijn er na woensdag nog nieuwe toipcs verdwenen?