niet reagerende verkopers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mama1973

niet reagerende verkopers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 20:42

Ik weet niet of het hier goed staat anders graag verplaatsen.

Ik irriteer me echt mateloos aan mensen die paarden en/of andere spullen verkopen en vervolgens niet reageren als je een pb stuurt.
Bij de meeste gebruikers kun je zien wanneer ze voor het laatst online zijn geweest
Verder kun je zien of je bericht geopend/gelezen is
Vervolgens krijg je gewoon niet even een berichtje terug terwijl je misschien wel vol spanning zit te wachten op een reactie
Ik kan me voorstellen dat iemand soms een bericht vergeet te beantwoorden en ik stuur dan vaak nog een tweede pb na een paar dagen om vervolgens weer niks te horen .....

Wie weet wat we hier aan kunnen doen of heeft al eens actie ondernomen

Als ik ergens op reageer ben ik ook serieus en verwacht ik dus ook serieus genomen te worden door de degene die iets aanbiedt
Het stoort me echt mateloos
Zo lucht wel even op ;)

HorseTopShop

Re: niet reagerende verkopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 07:41

Tja, ik heb last van niet reagerende kopers.
Ze sturen een bericht met een bod, vraag of wat dan ook. Ik geef antwoord en krijg nooit meer wat terug.

Dat is de mentaliteit van deze tijd en niks om je druk over te maken. Gewoon bij neerleggen.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:28

Ik krijg zeer regelmatig biedingen van "10 euro en dan kom ik hem nu ophalen'' voor spullen met VP van 50+, ga daar écht geen energie in steken :+

mama1973

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 19:56

Ik snap best dat sommige mensen belachelijk bieden... maar ik heb het ook meer over advertenties over verkoop enzovoort van paarden/pony's.
Maar dan nog als ik iets verkoop en ik vindt het bod te laag dan stuur ik een berichtje dat het te laag is.
Niet iedereen die heeft kijk op wat iets kost...en dan vindt ik het persoonlijk wel zo netjes om een berichtje te sturen kleine moeite toch ;)

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:05

Ik heb het met de verkoop van mijn paard!
Een aantal reacties gekregen, allemaal uitgebreid en netjes beantwoord, en ik heb 1x terug gekregen dat ze ervan afzien, de rest hoor je gewoon niks meer van!

Ik probeer zowel bij aankoop als verkoop goed te communiceren met de andere partij, maar er wordt gewoon niet meer gereageerd.
Heel frustrerend en tijdrovend!