NTI thuisopleiding annuleren, hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bbjuli

NTI thuisopleiding annuleren, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 17:32

Hallo,

Ik weet niet of het hier goed staat maar ik heb een lastige vraag. Mijn vriend (18 jaar) heeft zich ingeschreven bij de NTI Thuisopleiding Small Business & Retail Manegement, heeft hiervoor een bevestigingsemail gehad en heeft de opleiding bevestigt op 16-06-2012. Nu wil hij hem erg graag annuleren aangezien de opleiding uiteindelijk toch geen goed idee is en hij liever een leer/werk traject volgt in plaats van alleen een thuisstudie. Hij heeft nog niks betaald.

Nu heb ik al op de site van het NTI gekeken, maar ik kan hier niks over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee en wil iemand mij alsjeblieft helpen hiermee?

Groetjes

PineApple

Re: NTI thuisopleiding annuleren, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:34

Ik heb geen idee? Zou gewoon even het NTI bellen...lijkt me de snelste opleiding.

bbjuli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 17:36

We hebben het NTI gister al gebeld, helaas kregen we geen medewerker aan de telefoon. Vanmorgen ook gebeld + het contact formulier ingevuld zodat hun ons gaan bellen, maar tot nu toe nog niks..

bbjuli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 17:47

Kan iemand voor mij kijken of op www.nti.nl -> life studiechat of dat werkt?
Net deed hij het bij mij, en viel mijn verbinding weg, nu klik ik erop maar gebeurt er niks.........

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:05

Dit topic hoort op STW. Om daar een topic te kunnen openen moet je eerst 25 nuttige berichten plaatsen. Hier kan je er meer over lezen.
Hier plaats ik een slotje.