Ook even voorstellen,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

niwarry

Ook even voorstellen,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 09:02

Goedemorgen allemaal,

ik heb de laatste tijd veel informatie kunnen lezen op Bokt.nl dus leek het mij tijd om mezelf ook eens aan te melden.

Ik heb een hele tijd niet serieus gereden alleen af en toe een buitenritje gemaakt. Er is veel in mijn leven gebeurt maar nu begint er eindelijk rust in de tent te komen en weet ik waar ik verder heen wil. En dat is iedergeval met pony / paard.

Ik heb nog nooit een eigen pony of paard gehad. Ik ben vroeger begonnen met lessen in de manege toen ik ouder werd heb ik veel gedaan met verzorg pony's/ paarden waarmee ik leste en recratief reed.
Ik heb nooit wedstrijden gereden, dit kwam er gewoon niet van en ik had er ook geen behoefte aan.

Nu ga ik een hele lieve pony leasen maar in de toekomst wil ik ook zeker en heel erg graag een eigen pony of paard. Daarom probeer ik nu zoveel mogelijk informatie op te zoeken en te lezen om de juiste keuzes te maken en het hopelijk zo goed mogelijk te doen. ;)

Mijn voorliefde gaat van jongs af aan (denk van paps meegekregen :D ) uit naar de stevigere pony's en paarden zoals Fjorden, Tinkers en Belzen.
Zelf twijfelijk tussen de aanschaf van een Fjord of een Tinker. Als iemand mij hier advies over weet te geven is dit meer dan welkom! :)

Ik wil graag Endurance gaan rijden met mijn toekomstige aanwinst. Ik vraag me af of een Fjord of Tinker hier voor geschikt is? Het gaat mij dan niet om de winst maar om de ervaring. Ik wil graag tochten gaan maken. Beginnen bij het begin en dit langzaam aan opbouwen. Heb mijn man al gezegd dat ie mee moet! :D

Ik kom trouwens uit Drenthe. ;) Heb een man, geen kids wel 2 hondjes en 3 katten.

Ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren en te lezen.

Groetjes Vera

Pieter25

Re: Ook even voorstellen,

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:08

Welkom op bokt!

vurt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 09:57

Ha Vera! En waar in Drenthe woon je precies? :) Omgeving van?

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 09:59

welkom op bokt :) je kan de zoekfunctie gevbruiken om te zoeken naar ervaringen met tinkers in de endurance ik weet dat een paar bokkers dit doen met hun tinker

niwarry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-12 21:32

Ik woon in de omgeving van Smilde. :D