Dier in onderwerp bij Beestenboel ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haarbal

Dier in onderwerp bij Beestenboel ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 18:22

Ik kan me groen geel en blauw ergeren aan de misleidende titels op Beestenboel ITP. Is het geen idee om de diersoort (hond, kat etc, hoeft niet specifiek qua ras) in de titel te zetten, zodat het beter te navigeren valt? Bepaalde diersoorten heb ik namelijk absoluuut geen behoefte aan, haha, en dan klik je op een 'veelbelovend' topic, en dan blijkt het weer zo'n schijt****** te zijn, haha!

Dus, diersoort in de topictitel op BB ITP, ja of nee? }:0

Nayomie

Re: Dier in onderwerp bij Beestenboel ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:50

Ik vind van wel. Vroeger keek ik er wel vaak. Alleen nu ik vaak dat soort titels tegenkom, denk ik van, ''weetje wat? Laat maar zitten!''

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 18:57

Opzich is dit best wel een idee. :j

Alleen als je een ras hebt met een lange naam, heb je (bijna) geen plek meer voor iets anders in de titel.
(Bv: Australian cattle dog, Australische Silky terriër, Bouvier des Flandres, Hollandse smoushond. )
Dan zou je met afkortingen kunnen gaan werken, maar er zijn zoveel rassen dat dit denk ik niet te doen is. :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:02

al zou je er alleen maar hond,kat,cavia neerzetten is voor mij al genoeg :j

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:02

Eleionomae, dat vind ik wel een goed idee ja. :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:14

Dat vind ik echt een goed idee. dan weet je in elk geval waar het over gaat!!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 19:24

@Jespri, dat bedoelde ik ook, in de OP staat ook dierSOORT. Dus hond, kat, hamster etc. Ras is ondergeschikt. Een hond is een hond en een kat een kat. Dan kan je iig al een voorselectie maken en hoef je niet alles aan te klikken.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:25

Haarbal, sorry verkeerd gelezen. :o Maar vind het inderdaad een goed idee. :j

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:28

IK BEN VOOR :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:29

Als je het niet wil zien, klik je het toch gewoon weer weg? :+ Ik kan me geen diersoort voorstellen waarvan je zo "de schijt" van krijgt? :')

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:29

Miracle_ schreef:
Als je het niet wil zien, klik je het toch gewoon weer weg? :+ Ik kan me geen diersoort voorstellen waarvan je zo "de schijt" van krijgt? :')

Misschien slakken, vogelspinnen,... ? Ik vind ze fascinerend, maar anderen vinden ze vies :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:31

Ine23 schreef:
Miracle_ schreef:

Misschien slakken, vogelspinnen,... ? Ik vind ze fascinerend, maar anderen vinden ze vies :')

Haha ja oke, spinnen zijn ook niet zo mijn ding.. :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:32

en honden, ik heb zo'n hekel aan honden :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:36

Eleionomae schreef:

_O- Dan ben je uniek :D :')

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:43

Ik snap niet hoe iemand zich kan ergeren aan een topic.
Als het een diersoort is dat je niet graag ziet kan je het gewoon wegklikken....
Beetje onzinnig dit....

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 19:46

Miracle_ schreef:
Eleionomae schreef:

_O- Dan ben je uniek :D :')

Nee hoor... Ik heb ook een vreselijke schijthekel aan honden... :') :=

En ik vind het juist niet onzinnig, topicnamen als "klein prinsesje aan zee" vind ik onzinnig. :') Bovendien scheelt het een boel geklik en op mijn mobieltje laden die foto's zooo langzaam soms.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:49

Tjsa bij mijn prinsesje aan zee, mag ik toch hopen dat je wel snapt dat het daarbij niet om een papegaai of vogelspin gaat :')

Hoe kan je nou een schijthekel aan honden hebben als ze alleen maar op een foto staan? :') Je vind ze leuk, of je vind ze niet leuk, dan klik je toch gewoon weg. :D

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 19:52

@Miracle, honden of wegklikken is het probleem niet. Je BLIJFT aan het wegklikken met die onzinnige titels! Het kan zo simpel, gewoon [hond] of [egel] of [vis] oid in de titel. :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:55

Miracle_ schreef:
Tjsa bij mijn prinsesje aan zee, mag ik toch hopen dat je wel snapt dat het daarbij niet om een papegaai of vogelspin gaat :')

Hoe kan je nou een schijthekel aan honden hebben als ze alleen maar op een foto staan? :') Je vind ze leuk, of je vind ze niet leuk, dan klik je toch gewoon weg. :D

Maar als ik dan eerst 6 topics met schijthonden tegen moet komen voor ik het briljante topic tegenkom van Princess de vogelspin op haar dagje zonnen aan het strand van Scheveningen, is de lol er al weer af :')

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 19:56

Eleionomae schreef:
Miracle_ schreef:

Maar als ik dan eerst 6 topics met schijthonden tegen moet komen voor ik het briljante topic tegenkom van Princess de vogelspin op haar dagje zonnen aan het strand van Scheveningen, is de lol er al weer af :')

EXACT! _/-\o_

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:50

Het is gewoon al erg onrespectvol dat je hier continu "schijthonden" gebruikt...
Een dier niet leuk vinden tot daar aan toe maar dit is gewoon walgelijk taalgebruik ;)

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 07:28

En als we nu eens alles wat 'niet-paard' is,van Bokt afgooien,te beginnen met de zeurneuzen :+

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:41

Goedemorgen, kan t wat minder minachtend? Dat jij honden niet leuk vind maakt het nog niet schijthonden hoor, pff :r

Vind het niet zo nodig, er zijn misschien 1 op de 20 topics waarbij je niet precies kunt begrijpen om welk diersoort het gaat.
En ja, je weet dat je kans hebt op honden, is namelijk de meest ITP geplaatste diersoort op beestenboel.. omdat niet iedereen het
schijthonden vinden gelukkig ;)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 19:40

Eleionomae schreef:
Miracle_ schreef:

Bah bah, wat een taalgebruik. "Schijthonden?" :\ Dat jij honden niet leuk vindt, wil nog niet zeggen dat andere mensen geen topics meer mogen plaatsen over hun hond. Ik vind het echt respectloos hoe je doet.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 20:16

Mensen, het gaat nu niet over honden. Iedereen vindt de ene diersoort leuker dan de ander, of vindt een diersoort eng. En daarom leek het mij handig om de soort in de titel van het topic te zetten.