Ontstippen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ontstippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:19

Ik wilde een aantal topics verwijderen in mijn eigen berichten, maar het ontstippen werkt niet meer.
Iemand enig idee hoe dit komt en hoe ik dit kan herstellen?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Ontstippen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:25

Met ontstippen is nooit rekening gehouden bij het bouwen, dus als je het probeert zou het kunnen dat het niet altijd goed gaat. Het Databeest raakt er van in de war als je probeert je berichten op te schonen. Soms lukt het, soms niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:27

Ok, dat wist ik niet.
Probeer het alleen al de hele ochtend en gisteravond, maar tot nu toe geen succes.

Bijf ik gewoon stug volhouden, dan moet het toch een keer goed gaan :')

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 12:49

*\o/* Go GO GO!

Als het Databeest straks grommend achter je aankomt, dan heb ik je gewaarschuwd! :P

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:10

Ontstippen werkt op zich gewoon alleen gaat het niet helemaal soepel als je tig pagina's teruggaat in je 'eigen berichten'. Meestal helpt het om een dagje te wachten. Staat op de lijst om een keer naar te kijken maar het is me eigenlijk nog steeds niet helemaal duidelijk waarom je dit zou willen :+
Maar er is dus meestal om de problemen heen te werken door wat geduld los te laten op het systeem :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:12

ik heb 33 pagina's aan eigen berichten en die staan allemaal al zonder stip (allemaal ontstipt, wát een werk). Maar ze gaan toch niet weg uit eigen berichten... heb het maar opgegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 13:19

Ik heb maar 1 pagina aan eigen berichten, die hou ik graag overzichtelijk met alleen de berichten waar ik nog actief aan deelneem.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-12 14:27

@Bart, ontstippen vind ik fijn in topics waarin ik wel heb gereageerd maar verder eigenlijk niet meer mee hoef/wil lezen als die dan toch steeds bovenaan komen in mijn eigen berichten raak ik soms wel eens een beetje in de war :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-12 09:16

Het is gelukt hoor :D