Ik heb geprobeerd om het op te zoeken, maar kan het nergens terug vinden. Hoe plaats je een link in een topic van een b.v oud topic? Na al jaren intensief op bokt te komen, weet ik dat nog steeds niet
Geryon
Geplaatst: 09-06-12 14:12
Gewoon de link van het nieuwe topic kopieren en plakken in het oude topic kwam ik nu net achter
Als je de link van het betreffende topic kopieert en in je bericht plakt, dan maakt Bokt er op het moment dat je het bericht post er automatisch de topictitel van.
Yelly
Geplaatst: 09-06-12 14:27
Naar het oude topic gaan, de link kopiëren (deze staat bovenaan, in de adresbalk) en plakken in je reactie in het nieuwe topic Dan maakt Bokt er automatisch een link met tekst (de topictitel) van
Voor als je de Apple nog hebt: kopiëren doe je door de link of tekst te selecteren en ctrl + c te gebruiken en plakken doe je door in het reactieveld te gaan staan en ctrl + v te gebruiken Werkt net even anders dan met Windows
Ik doe dat dan altijd met de muisknop, haha! Dat kan bij die Apple computer niet Dat is toch de meest gangbare manier? Weet wel dat je het ook met ctrl + c en ctrl + v kunt doen hoor
aerdenhout1
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-12 17:22
Gloeiende... had ik die #$@%^(* computer niet van jou gekregen yelly??????? Ik kan o.a ook al niet meer inloggen op internet bankieren, omdat hij geen andere brouwser( geen idee of ik dat goed schrijf) wil pakken!!!! Nee hoor, grapje.. moet gewoon even iemand hebben die dat kan regelen voor me! Roy een keer tijd???