Subforum Wedstrijden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Subforum Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 12:05

Hoihoi!

Ik ben vaak op zoek naar wedstrijden om fotos bij te maken. Dit kan van alles zijn: Springen, Dressuur en Samengesteld.
Alleen, via de site van de KNHS kan ik niets vinden. Startlijsten.nl doe ik wel raadplegen maar dan weet ik nog niet of het "leuke" wedstrijden zijn. Vooral de Dressuur stelt soms niets voor.
Ook Samengestelde wedstrijden kan ik erg moeilijk vinden.

Daarom was mijn vraag, of het subforum Wedstrijden wat duidelijker kan worden? Ik kan daar wedstrijden zien die in Utrecht zijn, maar daar staat lang niet alles! Ook de sticky "Waar starten de bokkers" is voor mij erg onduidelijk.

Is het mogelijk om gewoon een topic of sticky te openen waar echt álle wedstrijden in staan? Op volgorde van datum, en gesorteerd op discipline?

Of heeft iemand een andere oplossing voor mij?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:09

Ik snap je punt wel maar lijkt me nogal een onmogelijke zaak eigenlijk...Er zijn in Nederland ieder weekend tientallen wedstrijden dus het bijhouden van zo'n lijst kost volgens mij heel erg veel tijd.

Als je nou eens gewoon voor je ergens heen gaat via wedstrijdplatform de startlijst bekijkt? Dan zie je hoeveel starts er zijn en in welke klassen en dan moet je toch een redelijke inschatting kunnen maken van wat voor wedstrijd het is? Ook zijn er steeds meer verenigingen die een eigen website hebben waarop wel plaatjes staan van de accommodatie. Kwestie van even het vraagprogramma lezen en dan googelen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 12:10

_Esther_87_ schreef:
Ik snap je punt wel maar lijkt me nogal een onmogelijke zaak eigenlijk...Er zijn in Nederland ieder weekend tientallen wedstrijden dus het bijhouden van zo'n lijst kost volgens mij heel erg veel tijd.

Als je nou eens gewoon voor je ergens heen gaat via wedstrijdplatform de startlijst bekijkt? Dan zie je hoeveel starts er zijn en in welke klassen en dan moet je toch een redelijke inschatting kunnen maken van wat voor wedstrijd het is? Ook zijn er steeds meer verenigingen die een eigen website hebben waarop wel plaatjes staan van de accommodatie. Kwestie van even het vraagprogramma lezen en dan googelen.

Ik weet dat dus echt niet, ben wat dat betreft echt een manegeruitertje die niets gewend is. Ik wil ook gewoon zeker weten dat het buiten is, en ook dat is niet altijd het geval :P

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:12

KNHS wedstrijden zijn verplicht buiten in de zomer...In ieder geval tot 1 september als ik me niet vergis. Maar ook dat vind je in het vraagprogramma, evenals of het bijvoorbeeld op zand of op gras verreden wordt!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 12:24

Op zand kan ook buiten zijn he :D

maar idd als je het vraagprogramma bekijken kan je zien welke klasse er gestart wordt, en welke disciplines.
Voor de samengesteld wedstrijden moet je volgens mij anders zoeken, maar hoe ... geen idee :o
Misschien eens kijken in het SGW topic en SGMW daar melden mensen ook waar ze starten.

En als de startlijsten bekend zijn kun je ook zien hoeveel ringen er zijn, dit geeft ook een beetje aan hoe groot de wedstrijd is.

Scum

Re: Subforum Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-12 15:38

Als je op startlijsten.nl kijkt kun je alle wedstrijden zien. Als je de vraagprogramma's opent kun je ook nog zien of het binnen of buiten is. Hoeveel losrij-ruimte, hoeveel ringen, starttijden...