Waarom gaan al mijn stipjes op slot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EstherHegt

Waarom gaan al mijn stipjes op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 23:17

Ik ben een brave bokker, maar mijn stipjes en topics verdwijnen. Wat is nu in godsnaam de leidraad?

Bloemlezing

Vandaag was het deze, [PP] Ervaringen semi-medisch motivatie was is oud topic, helaas kan oud ook actueel zijn.
Recent daarvoor deze op slot [FZ] mogen gedupeerden schrijven over Vincenza Sammarco motivatie was speculatie, klein beetje waar was dat wel maar niet echt een reden om op slot te doen, beter was dan om die post te verwijderen, want de rest is gewoon wel waar.
Waarom gaat een topic over alternatieve gebrabbels niet op slot of wordt verplaatst naar een huiskamer? Dat is namelijk aantoonbaar niet waar.
[HK] alternatief genezen of niet?

Of deze ook op slot [FZ] Waar ligt de grens van wat medisch genoemd mag worden?

Judje

Re: Waarom gaan al mijn stipjes op slot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 10:46

Als ik de topics snel doorscroll gaat het meer om de soort reacties dat deze op slot gaan, dan om de topics zelf...
Dergelijke omstreden onderwerpen (helaas zijn er maar weinig dat NIET op Bokt...) gaan gewoon snel fout, doordat discussies 'op de man i.p.v. op de bal' gevoerd worden.

Stipjes (kan ik zo snel niet vinden) zijn berichten als "Ik lees mee" en die vallen weer onder de Oneliners en mogen niet. Voor stipjes hebben ze een heel mooi alternatief. Wil je meelezen kan je heel simpel boven de beginpost links van Abonneren zo'n rondje vinden met een papiertje erin. Klik je die aan, komt hij ook in je Eigen Berichten lijst en kan je meelezen.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 10:55

OK, ik heb de term stipjes dus fout, het zijn topics die ik volg en aan deelnam en er dus een abonnement op genomen heb.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:19

Als ik zo de titels lees, zijn het topic over wat omstreden onderwerpen. Denk dat het meer daarmee te maken heeft, dan met het feit dat jij je aboneert hierop ;)

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 11:27

Hihi, ik dacht ook niet dat het om mijn abonnementen te maken had, maar begrijp eerlijk gezegd niet waarom het omstreden onderwerpen zijn, het is de realiteit in paardenland, en logisch dat er over gepost wordt. Het is dan jammer dat ze op slot gaan. Mocht er dan eens echt op de man gespeeld worden dan lijkt mij het logischer daar wat van te zeggen of eventueel alleen zo'n post te verwijderen.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:30

Topics over dit onderwerp zijn eerder ZO vaak en soms zelfs erg uit de hand gelopen dat moderators er wat dichter op zitten en al wat eerder hier op reageren met een slotje.

Als je vragen hebt over slotjes is het over het algemeen makkelijker om direct de betreffende mod even een PB te sturen met je vraag. Dan krijg je over het algemeen directer en duidelijker antwoord van de mod, die er ook werkelijk mee bezig is geweest.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 20:27

Judje schreef:
Als je vragen hebt over slotjes is het over het algemeen makkelijker om direct de betreffende mod even een PB te sturen met je vraag. Dan krijg je over het algemeen directer en duidelijker antwoord van de mod, die er ook werkelijk mee bezig is geweest.

Dat is al lang gedaan, langer dan lang eigenlijk. Het is wat vreemd dat de wat ingewikkelder topics steeds op slot gaan, het komt over alsof de kwakzalvers en oplichters vrij baan hebben en de sceptici de mond wordt gesnoerd. Kijk ieder willekeurig medisch topic eens, zolang er geen sceptici zijn blijven ze gewoon open.