Jaaaa ik zag ze ook al leuukZe zijn ook alleen maar te gebruiek op het EK forum. en het is gewoon inplaats van en dat stuitergeval..
Op het EK subforum als je deze smileys gebruikt: dan zie je diegene die ik als img in de OP heb staan En er zijn er blijkbaar nog meer!!! Klik maar op topicje in mijn OS dan zie je ze in dat topic
Klopt, speciaal voor het EK forum zijn een viertal smileys in een oranje hesje gehesen door Bart . Ze staan niet in de lijst, op dat forum zie je automagisch de 'voetbalversie'. Klein stukje meedragen aan de oranjesfeer daar
Sterre schreef:Leuk bedacht, maar ik mis er nog eentje die daar ook wel veranderd mag worden .... --> ....Nou ja zeg.. Jij bent ook niet lief... Die hebben wel helemaal niet nodig joh!Ja... misschien als we hem in de kleuren van Duitsland maken...
Muurp schreef:Sterre schreef:Leuk bedacht, maar ik mis er nog eentje die daar ook wel veranderd mag worden .... --> ....Nou ja zeg.. Jij bent ook niet lief... Die hebben wel helemaal niet nodig joh!Ja... misschien als we hem in de kleuren van Duitsland maken... !
Muurp schreef:Sterre schreef:Leuk bedacht, maar ik mis er nog eentje die daar ook wel veranderd mag worden .... --> ....Nou ja zeg.. Jij bent ook niet lief... Die hebben wel helemaal niet nodig joh!Ja... misschien als we hem in de kleuren van Duitsland maken...
Echt super leuk! Ik zat net te kijken Huh? Me smileys in onderschrift zijn oranje. Toen zag ik dat ik op EK forum zat, verklaarde alles =).