Na lang meelezen op bokt, eindelijk een account aangemaakt!
Ik ben Karlijn uit Noord Brabant en April is nu een jaar in mijn leven.
Jaren geleden reed ik op de manege ( rond mn 10 ik ben nu bijna 29

Afgelopen jaren weleens gereden op de hengst van een vriendin van mij en zodoende kwam April op mijn pad

Het is een beetje lang verhaal maar aangezien April daar ook stond en er niks mee werd gedaan, ben ik me over haar gaan ontfermen.
De eigenaar van April had haar in eerste instantie gekocht om bij het veulen van een vriendin van mij te zetten. ( volgens degene waar ze gekocht is zou ze makkelijk zijn en ideaal om bij een veulen te zetten ) Niet dus! veulen werd gestampt en gebeten ( is mij verteld ik was er toen nog niet) Verder zou zijn dochtertje er op gaan rijden , toen plusminus 9 jaar . Op het begin ging dat redelijk maar dochtertje ooit van ander paard gevallen en sindsdien nooit meer gereden. Zodoende stond April een beetje in de wei te vervelen. toen kwam ik dus. Het voeren werd ook ' sporadisch' gedaan en mesten ook 1 x pw . Ik ben begonnen met af en toe te gaan rijden.( zomer 2011) uiteindelijk ben ik heel de verzorging op me gaan nemen. ( 2012 besloten all the way te gaan ) zodoende kwam ik erachter dat er amper iets over haar bekend is : ze heeft geen stamboom geen papieren geen paspoort niks! ze is gechipt maar staat niet geregistreerd. ze was vorig jaar klaar met wisselen en volgens de vorige eigenaar zou ze 1 juni 6 jaar zijn geworden. ( ik terug rekenen hun hebben haar met er 2 ingereden!

Ze is vermoedelijk een kruising Hafflinger Welsh, ze is errug pittig en een lastige dame , wel lief hoor maar ze heeft al menig verzorgstertjes letterlijk weggejaagd! ( voor mij ,verschillende meiden het geprobeerd, haakten allemaal af en renden letterlijk in paniek de bak uit! ) moet ik toegeven dat ze het mij ook niet makkelijk heeft gemaakt!! En ik snap dat dat dochtertje er niet meer op wil, April is nu i.i.g. veel te lastig voor zo.n jong iemand!
Vanmiddag komt de veearts voor een gehele checkup want dat is nooit gedaan en ik ben heel erg benieuwd naar haar gezondheid. Zolang ik er ben is ze niet geent en ik heb haar pas nog ontwormd maar dag erna zat er bloedworm in dr mest