Ik heb vandaag een bokt profiel aangemaakt en even voorstellen is natuurlijk wel zo netjes!.
Ik ben Jessy De Bie, Ik ben 21 jaar oud & woon in Turnhout ( België ). Ik heb samen met me broer en vader een Springstal, Ik heb dan ook de opleiding Paardensport afgerond ik ben nu verder aant het leren in de opleiding Bedrijfsmanagement. Ik spring zelf onder tussen bij de youngriders. Me hobby`s zijn vooral de paarden natuurlijk maar buiten de paarden hou ik me veel bezig met Muziek, en films, verder vind ik het heel leuk met vrienden iets te gaan eten of drinken of een goed uit te gaan.
Ik ben op me 4e echt beginnen rijden, had voor die tijd wel vaak genoeg gewoon even op het paard gezeten maar dat is natuurlijk geen rijden te noemen, heb daarmee ook een aantal pony`s gehad en veel op stallen gewerkt en stage gelopen. Onder tussen beschik ik over een een 8 tal eigen paarden die allemaal op redelijk hoog niveau lopen, en hebben een aantal jongen paarden en paarden die we voor andere mensen uitbrengen.
leuk dat jullie even de tijd namen om een kijkje te nemen !!