Ik wil mezelf even voorstellen. Ik ben Angelique 31 jaar. Mijn paard is een kwpn van Sirius, word 7 jaar. Ik heb een aantal dingetjes waar ik onzeker over ben en wil dat graag aan jullie voorleggen.
Dank je T is wel een heel verhaal!!! Ik heb een aantal jaar geleden een ongeluk gehad met mijn toenmalige pony (ik ben met steigeren eronder gekomen en heb mijn bekken gebroken). Ik ben daarna altijd verder gegaan met paardrijden. Na de pony kreeg ik een jong paard, nou dat was helemaal niks!!! Maar daardoor heb ik wat angst gekeregen!. Nu heb ik Zier al 3 jaar t ging in t begin vooral erg goed, ik moest m alles zelf leren ik krijg m alleen niet in de rechter galop (dit heeft waarschijnlijk met mij en met mijn angst te maken????) nu ga ik voor dat probleem binnenkort op een manegepaard die mij t gevoel kan geven hoe t werkt!.Alleen mijn grootste probleem wat ik met Zierion heb is als ik de volte op links in wil stopt ie rent naar achter of draait zich om naar rechts, dit probleem kom ik nu vaker tegen. Dan gaat t weer even goed en dan komt ie weer. (mijn instructeur zegt dat ik m soms te strak vanst heb omdat ik heel onzeker ben)
Ik denk dat je voor zo'n rijtechnisch probleem, beter een apart topic kunt openen. Dat zullen dan veel meer mensen lezen, en reacties geven.
Maar is best heftig, met steigeren onder het paard gekomen.
Angelm
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-12 21:15
Ok dank je ik ga er een openen. Ja nu een aantal jaren later denk ik ook weleens: wat moet ik er nog mee ik ben te bang maar ik wil niet door die angst stoppen met dat wat ik t liefste doe!!!