Ik weet het, het pas tniet in dit forum.Maar toch plaats ik het hier. ik wil graag al mijn sleich paarden verkopen. Dit is de colectie van 2011.En de paarden stal.Ook heb ik karren met sommige misende onderdelen dus extra goedkoop.Of ene zadel met een halve singel die dus ook extra goedkoop.
Foto's voglen nog. Wil je meer info mail me dan! in pb.
Ja, maar dit is niet de manier. Dat je iets niet kan plaatsen omdat je geen 25 berichten hebt, betekend niet dat je het dan ergens anders neer mag zetten waar het niet hoort
Froukje
Forever young
Geplaatst: 21-05-12 18:30
Dan moet je nog even wachten, als je onder informatief nuttige berichten plaatst kun je zo naar de markt
Ja,, dankje voor de tip.Maar dan meot ik pb sturen.En ik heb geen interresse in de paarden en alles wat ze te koop zetten.Dus vindt ik dat dan eigenlijk een vals prive berichtje.
je moet in de topics je berichten zetten. Berichten naar mensen met een advertentie tellen (volgensmij) niet mee. Doordat je in je eigen (dit) topic hebt gereageert heb je nu dus al weer wat berichten erbij..
MarktZaken is bedoeld om technische problemen te bespreken en suggesties te doen voor verbetering van de BoktMarkt. Advertenties mogen rechtstreeks op de BoktMarkt geplaatst worden, er geldt geen minimum aantal berichten. Dit is de link naar de BoktMarkt: http://www.bokt.nl/markt/