28 april een sjabrak ontvangen, hij zou zo goed als nieuw zijn en gewassen(hij was gewoon nog vies vond hem nog iets van kleur verschoten maar goed.. kon hem wassen)
d
21,76 inclusief verzenden heb nog een deken er bij laten verzenden van 20 euro... deze heb ik 1 dag later overgemaakt.
sjabrak moest een dressuur full zijn.
nou bij aankomst al duidelijk een of een VHZ of een pony/cob dressuur sjabrak.
zie foto de linker is van me zelf een VHZ (geen full)en de rechter overgenomen

maar mvr bleef volhouden dat het een dressuur full is en dat stond gewoon op het labeltje
nou ik het labeltje zoeken nergens te vinden
maar wat duidelijk te zien was er gewoon uit geknipt was
dus ik mailde haar dat
het kwam er dus op neer dat ik dat lusje er gewoon in zat toen ze hem verzond en dat ik het er zelf uit geknipt had
nou daar zak je broek toch vanaf.
waarom zou ik een lusje er uit knippen als het toch duidelijk te zien is dat het geen juiste maat is
ik haar foto's gestuurd van hier boven
en deze foto origineel full dressuur
ik weet niet maar die andere is dan wel heel erg klein

moet even de foto zoeken, want ik heb s middag's het zelfde sjabrak gekocht alleen de bies in een andere kleur
maar daar staat dus echt full dressuur in
het verschil was weer duidelijk te zien.
maar goed ik mocht hem na veel gemail weer terug sturen
maar omdat ik weer verzendkosten moest betalen vond ik het niet meer als logische dat ik gewoon 21,76 zou terug gestort zou krijgen
het feit blijft dat het geen full dressuur sjabrak is en ik nog beschuldigd word van dat lusje er uit geknipt was door mij zelf.
nou daar ging ze niet mee akkoord ze zou de helft van de verzendkosten overmaken
staat er dus gisteren 15 euro op me rekening..
nou ik vind dat je je afspraken moet nakomen
ik haar weer gemailt vanmorgen
nou ze had marktplaats jurdische loket gemailt en ze is dat niet verplicht, verzendkosten terug te betalen.
(snap niet waarom ze MP heeft gemailt heb hem via bokt gekocht)
wat vinden jullie... nou van dat sjabrak
vinden jullie dit een full dressuur, of ligt het toch echt aan mij
en daarbij die beschuldiging vind ik nog het ergste
en dan nog vind ik dat je je afspraak moet nakomen en het juiste bedrag van 15 euro en de helft van verzenden.. wat dat mailde ze mij..