Ik ben instructrice en heb een super lieve Welsh Cob merrie die me in m'n werk enorm ondersteund. Ze staat hier (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1445653&hilit=coco+yaya) in het forum zelfs nog te koop, maar dat is ze niet meer hoor.

Heb onwijs geluk met haar. Ze is super lief en leergierig en doet alles wat je van haar wilt. Toen ik haar kocht moest ik haar natuurlijk nog wel opvoeden want ze kon nog niets. In de advertentie stond welliswaar toen dat ze haar al hadden gelongeerd en het zadel er al op had gelegen, maar ze kon nog niet eens fatsoenlijk aan de hand meelopen en bij de eerste poging in (gelukkig) de roundpen klom ze er bijna uit toen ze de zweep zag. Ze nam ook een geruime tijd het bit niet in en de eerste keer toen ze het zadel zag kreeg ze enorme paniek. Is dus vroeger iets verkeerd gegaan. -.-'
Ik heb haar kompleet zelf opgeleid en ondertussen werkt ze goed mee als longeerpaard voor de longeercursussen met beginners, werk met haar aan de hand en aan de lange lijnen, kompliment en spaanse pas doet ze ook goed en onder het zadel is ze een droom.

Hier een paar foto's:

Groetjes uit het Ruhrgebiet