Hallo uit het "Ruhrgebiet" :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wolly31

Hallo uit het "Ruhrgebiet" :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 11:01

Mijn naam is Kate, ben 27 jaar en woon over de grens in het Ruhrgebiet. Om een beetje op te hoogte te blijven over alles wat in m'n geboortelandje qua paarden gebeurt, vond ik het een goed idee me hier aan te melden. :)

Ik ben instructrice en heb een super lieve Welsh Cob merrie die me in m'n werk enorm ondersteund. Ze staat hier (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1445653&hilit=coco+yaya) in het forum zelfs nog te koop, maar dat is ze niet meer hoor. :D

Heb onwijs geluk met haar. Ze is super lief en leergierig en doet alles wat je van haar wilt. Toen ik haar kocht moest ik haar natuurlijk nog wel opvoeden want ze kon nog niets. In de advertentie stond welliswaar toen dat ze haar al hadden gelongeerd en het zadel er al op had gelegen, maar ze kon nog niet eens fatsoenlijk aan de hand meelopen en bij de eerste poging in (gelukkig) de roundpen klom ze er bijna uit toen ze de zweep zag. Ze nam ook een geruime tijd het bit niet in en de eerste keer toen ze het zadel zag kreeg ze enorme paniek. Is dus vroeger iets verkeerd gegaan. -.-'

Ik heb haar kompleet zelf opgeleid en ondertussen werkt ze goed mee als longeerpaard voor de longeercursussen met beginners, werk met haar aan de hand en aan de lange lijnen, kompliment en spaanse pas doet ze ook goed en onder het zadel is ze een droom. :D Binnenkort gaan we beginnen met boogschieten te paard. Ben benieuwd. ^^

Hier een paar foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes uit het Ruhrgebiet 8-)

Pieter25

Re: Hallo uit het "Ruhrgebiet" :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 15:58

Welkom!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 16:01

Welkom Kate, je hebt een prachtige merrie, heel luxe gebouwd voor een cob.

Wolly31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-12 10:49

Dankjewel bigone! :) Ben ook heel trots op haar. ^^

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 23:30

Wat een leuke foto's! Haar moeder staat op de manege waar ik rij en rij haar met springen

LincyxCoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:45

Wat en mooie pony , haar moeder is volgens mij mijn lievelings pony :) heet haar moeder toevallig Coco Nina? Ze lijken we erg veel op elkaar ;) en ze hebben als ik het zo lees ook hetzelfde karakter.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:56

Leuk paardje en jullie staan leuk bij elkaar :D

Sorry deze moet erbij :')
Vogels poepen in het ruhrgebied, homo's ruhren in het poepgebied

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:30

Dit is een erg oud topic, dus plaats ik een slotje. In het vervolg is het in zo'n geval handiger, om de TS van het topic via de PB te contacteren i.p.v. een dergelijk oud topic weer omhoog te halen. :)