Wordt nu al 4x achter elkaar uitgelogt door bokt.. Wie heeft er ook last van nog meer..??? Of krijg dat er in eens geen verbinding meer is met internet en hup weg bokt..
IK heb wel dat ik steeds opnieuw moet inloggen normaal al s ik ff niks deed op bokt en kwam weer even kijken hoefde ik niet opnieuw in te loggen en nu sinds paar dagen wel.
Ik word ook continue uitgelogd. Heb de cookies al verwijderd, zelfs al een keer mijn wachtwoord vernieuwd, maar het helpt niets. Soms gaat het even goed, maar nu bijvoorbeeld is het weer helemaal mis.
die verwijder ik altijd elke dag dus komt niet daardoor.. ben nu net weer uitgelogt door bokt.. pfff wordt je toch niet goed van.. gaat idd paar dagen goed en nu begint het weer..
LauLoveTosca
Geplaatst: 11-05-12 10:14
ik volg want ik heb het ook heel vervelend vooral als je dan net in bericht zit die wat langer is kun je het weer opnieuw doen
Loop onderstaande dingen eens door, gebeurt het daarna nog?
Verwijder de cookies en leeg cache van je browser. Druk ook op ctrl+ F5. Gebruik je een virusscanner? Zo ja, welke? Welke browser gebruik je? Zie je achter iedere URL '&sid=2d41b60214b2fc6f2e2647e8d6816cac' (of iets dergelijks) staan? Gebeurt het op andere sites ook of blijf je daar wel ingelogd?