Eventjes voorstellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NewExtremes

Eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 22:14

Hoi hoi!
Ik dacht laat ik me maar eens voorstellen, leek me wel zo fijn :)
Nou, om te beginnen;

Ik ben Danny en ik ben 13 jaar. Augustus aanstaande wordt ik 14. Ik rij paard op een manege in Krimpen aan den IJssel en rij daar met plezier! Mijn lievelingspaardje daar is Amadeus een haflingerruin waar ik eigenlijk te groot voor word vanwege mijn lengte. Ik ben namelijk 1.80! Ik ben voor degene die dit niet dachten wel een meisje. 'Danny' is mijn roepnaam, Danitsja is mijn volledige naam, maar voor het schrijf, spreek- en leesgemak is mijn roepnaam dat hier natuurlijk ook. Ik ben gek op tekenen, schilderen, wat dan ook wat met kunst te maken heeft. Ik teken meestal paarden :Y). Maar een keertje iets anders is altijd leuk haha! Hier in het dorp zit ik op een openbare middelbare school en doe het 2e leerjaar van MAVO.

Ik volg hier en daar stilletjes een topic omdat ik nooit weet hoe te reageren en ben ook vrij verlegen, maar dat weerhoudt mij niet om ook een brutale kant te hebben :Y) Bokt leert mij tevens veel, en ik hoop hier ook gezellig mee te kunnen kletsen!

Om een verhaal niet langer te maken dan het al is zal ik enkele foto's laten zien, een kleine indicatie van hoe ik eruit zie en hoe Amadeus eruit ziet want hij is voor mij heel belangrijk! <3

Kleine Danny was al vroeg verliefd op paarden!:
Afbeelding

En met manegepaardje Amadeus!:
Afbeelding

En een foto van mij alleen om te laten zien hoe ik er nou van voor uit zie haha:
oh oh oh wat haat ik foto's en zie ik er lelijk uit op ze... Dus daarom stiekem in een linkje! :x
http://i45.tinypic.com/2j0ccr5.jpg

En als afsluiter eentje met mijn grote vriend Marius:
Afbeelding

Zo jullie zijn van de marteling af van mij :x

Groetjess! :):)
Laatst bijgewerkt door NewExtremes op 10-05-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura_x_

Re: Eventjes voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:15

Welkom op Bokt :)

NewExtremes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 22:16

Dank je wel! :)

OnlyFroukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:16

welkom en heel veel plezier op bokt:)

NewExtremes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 22:17

Dank je wel! Zal wel lukken, iedereen hier is aardig lijkt het! :)