Kapitalen worden onderkast en de "staat" bij fotografie.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

Kapitalen worden onderkast en de "staat" bij fotografie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-12 12:52

Zojuist heb ik advertentie geplaatst op de boktmarkt en nu viel mij het volgende op:
Als titel heb ik o.a "Lisa Dijk Photography" alle woorden hebben als eerste letter een kapitaal want het is nu eenmaal een naam.
Maar als ik mijn advertentie terug kijk in de lijst tussen de andere advertenties staat er: Lisa dijk photography, oftewel, het eerste kapitaal word wel als kapitaal weergegeven maar de rest als onderkast, schijnbaar is dit zo ingesteld zodat er geen gehele titels in kapitaal kunnen worden geschreven? Het is een kleinigheidje, maar ik zou zelf toch graag zien als dat veranderd wordt, staat wat netter. :P

Daarnaast viel het mij op dat als je een advertentie plaatst bij fotografie je verplicht* de "staat" moet kiezen; nieuw of gebruikt, dit lijkt me eigenlijk niet relevant bij fotografie?

Excusez-moi als er al een topic met deze punten bestaat.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Kapitalen worden onderkast en de "staat" bij fotografie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:34

Lisa, bedankt voor het aankaarten van deze punten :)
Zo op het eerste gezicht lijkt het inderdaad ingebouwd te zijn dat er geen titels in capslock geplaatst kunnen worden. Op zich is daar wel wat voor te zeggen i.v.m. 'schreeuwerigheid' in de index, maar bij bijv. persoonsnamen is het inderdaad niet handig en het staat ook niet netjes.
Je punt over de staat heb ik ook opgeschreven en ook deze gaat op het lijstje voor Bart. Nogmaals bedankt!