Probleem met doorverwijzen in eigen berichten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Roosmarijn_

Probleem met doorverwijzen in eigen berichten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 20:33

Lastig om dit in een topictitel te beschrijven.
Maar normaal als ik op een titel klik in mijn eigen berichten ga ik automatisch naar het bericht wat ik daarin als laatst gelezen heb. Maar dit gebeurt de laatste tijd soms wel en soms niet.

Ik heb dit probleem bijvoorbeeld af en toe met dit topic: [UK] [TEK][WIP] Sulky en met dit topic: [TI] [FOTO] verzameltopic Tinkers in the picture
Bij die laatste gaat hij bijvoorbeeld naar pagina 93 ipv pagina 95 (die ik dus al wel gelezen heb en hij laat dan niet zien dat er al meerdere pagina's zijn, pagina 94 en 95 wordt helemaal niet weergegeven, pas als ik op vernieuwen klik of in mijn eigen berichten op het pagina nummer 95).

Valt hier wat aan te doen?
Alvast bedankt!

Groetjes Roosmarijn

Greek

Re: Probleem met doorverwijzen in eigen berichten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:34

Daar heb ik de laatste tijd ook last van ja...

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 21:02

Helpt het om je cookies te verwijderen?

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 14:56

Nee, heb nog steeds problemen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 17:10

Omdat je schrijft dat het soms wel goed gaat op het moment dat je de pagina vernieuwt en het soms wel/soms niet goed gaat, denk ik dat het probleem aan jouw kant zit.

Wat je beschrijft is een probleem met de cache, het geheugen, van je browser. Om te zorgen dat je sneller kunt surfen, worden bepaalde onderdelen van een pagina (op Bokt bijvoorbeeld de avatars) opgeslagen om te zorgen dat niet alles elke keer dat je een pagina bekijkt opnieuw hoeft te worden gedownload. Als je browserinstellingen verkeerd staan, kan het zijn dat de browser teveel probeert te bewaren en te weinig nieuwe informatie binnenkrijgt.
Afhankelijk van welke browser je gebruikt, kun je hier in de instellingen aanpassingen voor maken. In de tussentijd kun je door de pagina te vernieuwen (wat je zelf al beschrijft) zorgen dat de browser de nieuwe informatie wel ophaalt.