Hallo iedereen, ik ben Rebecca!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RebeccaxMuse

Hallo iedereen, ik ben Rebecca!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 22:27

Hallo iedereen,

Zoals de topictitel al zegt: ik ben Rebecca en ik ben nieuw hier, al ken ik de site wel langer dan vandaag. Het leek me leuk om hier ook een account aan te maken en ik weet even niet meer waarom ik dat nooit eerder gedaan heb, haha.

Ik ben momenteel vijftien jaar oud en ik zit in de derde klas van het Gymnasium, waar ik overigens graag heen ga. Ik ga volgend jaar profiel Cultuur en Maatschappij doen met maatschappijwetenschappen, Duits, Beeldende vorming, Latijn en de overige verplichte vakken, omdat ik me hiermee kan richten op journalistiek/schrijfbezigheden, politiek, rechten en psychologie.
Ik hou ontzettend van tekenen en ik ben echt de hele dag bezig daarmee, evenals met schrijven. Ik hou ook van muziek en dan met name Muse, Coldplay, Linkin Park, Pink Floyd, Deep Purple en Led Zeppelin. Mijn muzieksmaak is veel wijder dan dat, hoor, klassiek vind ik af en toe ook mooi en de artiesten van wie ik de laatste tijd veel muziek luister variëren van Lady Gaga tot Metallica.
Ik rijd inmiddels al zeven jaar met heeeeeeel veel plezier paard en ik ben een hele toegewijde amazone. Ik skip alleen lessen als ik niet mag van mijn ouders doordat ze me te ziek vinden, want dat is echt de enige reden waarom ik een keer NIET zou rijden, haha. Ik heb praktisch alle soorten van rijden al een keer gedaan en ondertussen in Oost-Gelderland bosritten gedaan (iedere twee weken de afgelopen zeven jaar), in Noord-Holland strandritten en duinritten gemaakt, in Ierland en Cornwall hetzelfde gedaan (strand-duin-bos, maar ook springlessen en grondwerk-lessen heb ik hier gehad), in Frankrijk gecrosst door een afgestoppeld maisveld, euhm... Praktisch op iedere vakantie heb ik al paardgereden.
Mijn dressuurniveau is, ondanks dat ik niet zo vaak meedoe met wedstrijden, redelijk hoog, evenals mijn ervaring met buitenritten. Ik zit qua springen op een normaal niveau maar ik ben nog steeds aan het leren daarvoor en ik ga de uitdaging zeker niet uit de weg. Stiekem vind ik het net iets leuker dan dressuur, maar daar ben ik aan gewend.
Ik heb iedere week les op een FNRS-manege en ik ben daar ook begonnen met paardrijden. Ik vind het echt erg leuk en ik kan er niet meer zonder.

Als iemand nog vragen heeft... dan stel ze gerust. Ik hoop jullie beter te leren kennen en ik denk dat ik mijn draai hier wel kan vinden ;)