Ik zou me even voorstellen, ik ben [naam] en sinds 08-12-02 ben ik al lid van bokt. Destijds enorme paardenfan, tot zelfs een afgeronde opleiding in de paardenhouderij. En toen, was er geen werk in de paarden en was ik nog jong (ben ik nog wel maar voor mijn ogen jong haha!) dus ik ging doorleren in heel wat anders... nl SPW. Paarden kwamen op een helaas laag pitje, her en der een x gereden bij mn "schoonpa" (ben niet getrouwd, maar dat klinkt makkelijker dan mn vriend zijn pa..

Om vanaf 2002 geen ellende lange bericht hier neer te gaan zetten hou ik het kort: heb in mn leven enorm veel mee gemaakt(overlijden moeder toen ik 12 was, vaders vriendin alcoholist), veel geleerd en gedaan, woon ik nu samen en heb ik mn eigen leventje enorm naar mn zin. Wellicht in de toekomst een eigen paardje..
Het leek me weer eens leuk om weer bij bokt.nl aan te sluiten, en ben benieuwd wat ik in al die jaren gemist heb! Wel zal ik misschien niet meer zo als vroeger dag en nacht online zijn, maar het voelt wel een beetje als thuis komen

Groetjes!