Ik open dit topic om meningen van anderen (moderator of niet

-----------
Even bij het begin beginnen

Omdat ik hier zelf nog geen ervaring mee heb en géén professionele fotograaf ben, heb ik voorgesteld om dit kosteloos (tegen reiskostenvergoeding) te doen. Lijkt mij een leuke nieuwe uitdaging omdat ik geen makkelijke spreker ben voor publiek, maar wel graag mijn passie en enthousiasme deel wat fotografie betreft. Zo gezegd, zo gedaan.
Ook heb ik voorgesteld een kleine reader te maken voor de deelnemers en deze tegen kostprijs aan te bieden. Ik geef tenslotte een vrije zondag uit, geef onbetaald een workshop, en steek uren tijd in het schrijven van workshop-materiaal en een reader. Dat vind ik helemaal niet erg, maar ik leg dan niet nog graag geld toe, zoals jullie misschien begrijpen. De reader hoeft niet verplicht afgenomen te worden door deelnemers: het is een leuke extra, een herinnering, of handig om iets terug te zoeken. De reader is alleen bedoeld voor deelnemers van deze meeting!
Direct heb ik mijzelf voorgenomen dit 'goed' aan te pakken: geen stelletje zwart/wit schoolprints aan elkaar geniet, maar een mooi opgemaakte, in kleur gedrukte en liefst zelfs ingebonden reader. (Je bent perfectionist of je bent het niet

Citaat:Ik heb de meeste berichten die over de reader gaan verwijderd. Het is niet de bedoeling op deze manier te adverteren in topics. Daarvoor hebben we Bokt Markt. TS is vrij om daar een advertentie te plaatsen en de link in haar onderschrift te zetten zodat jullie daar verder kunnen gaan over wie, wat, hoe en waar m.b.t. de reader.
En dáár ben ik het dus niet helemaal mee eens

Deze reader wordt namelijk, nogmaals, alléén aangeboden aan deelnemers van de betreffende meeting en wordt aangeboden tegen KOSTPRIJS, dus met €0,00 winst. Wat heeft dat dan op Bokt Markt te zoeken? In hoeverre is dit adverteren? Wordt er nou werkelijk verwacht dat er een advertentie aangemaakt wordt op de Bokt Markt, met daarin "Deze advertentie is alleen voor Bokker A, B, C, D (etc), die deelnemen aan de Boktmeeting ABC."?? Is dat niet een beetje... vreemd?

Wanneer iemand meedoet met bijv. de bekende (en gave