Imke Schellekens Bartels - Paarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thomas

Imke Schellekens Bartels - Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 14:43

Bij Imke Schellekens Bartels kloppen de paarden huidig en vorige niet meer..

ik wil ze wel veranderen, ik zie het bij meerdere stukken, lijkt me leuk om hier aan mee te werken...

moet ik de verandering in een topic zetten? Ik snap t niet helemaal

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 14:46

Leuk dat je mee wilt werken aan de Wiki :) Het zou fijn zijn als je in eerste instantie de veranderingen in een topic zet, dan kunnen schrijvers of Wikimods deze aanpassen in de Wiki.

Als dit van beide kanten bevalt kunnen we je toevoegen aan het schrijvers team :) Meer informatie over de Wiki, Wikischrijver worden/zijn etc. kan je hier: help:faq vinden

Thomas

Re: Imke Schellekens Bartels - Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 15:15

Huidig:
▪ Hunter Douglas Toots
Zwarte ruin van 1.88, Jazz x Havidoff, geboren in 2000. Grand Prix dressuur onder Imke. Sinds 2009 bij Imke Schellekens onder het zadel.

▪ Don Presidente
goedgekeurde Hannoveraanse dekhengst van Dauphin. Per maart 2011 in opleiding onder Imke. In eigendom van fam. Smarius.

• TC Valentino
Bruine ruin uit 2002. Florestan x Michelangelo. In training onder imke, niveau: Lichte tour.

• Ruling Cortes
Merrie uit 2005, uit een Aletto moeder. Werd 6e op het bundeschampionat in Duitsland. Heeft veel talent en sinds 2012 bij Imke onder het zadel.

▪ Hunter Douglas Sunrise
De Hannoveraanse merrie (Singular Jother x Werther), geboren in 1994, eigendom van de familie Smarius is in 2001 terecht gekomen bij Tineke en Imke. Na een moeilijke start, hulp van Emiel Voest, Sjef Janssen en Anky van Grunsven kwam het talent van de dominante, intelligente merrie boven. Ze loopt op Grand Prix niveau en is momenteel Imkes toppaard.

Verleden:

▪ Hunter Douglas Aachen
Aachen was voorheen goedgekeurd als hengst bij het Westfalen en KWPN stamboek.. De ruin is donkerbruin en 1.68 meter groot. Afstammeling: Arpeggio x Coriograf. De hengst kwam in 2005 als vierjarige naar de Academy en werd door Imke opgeleid tot ZZ-L niveau.

▪ Hunter Douglas Rhapsody
Koffievos ruin, Lancet x Rubinstein. Lichte Tour onder Imke. Na enkele sucessen verkocht aan Gloriana Herrera in Costa Rica.

▪ Ferero
van Ferro Grand-Prix dressuur onder Imke. Uit 1998. In eigendom van Chantal Wigan, zij brengt Ferero nu zelf uit in de Grand Prix.

▪ Hunter Douglas Voice
Nog een goedgekeurde KWPNhengst die Imke rijdt is de zwarte hengst Voice (De Niro x Rohdiamant), geboren in 2002. In de zomer van 2006 is Voice naar de Academy gekomen, de hengst heeft de finale van de PAVOcup bij de vierjarigen meegelopen en wordt nu verder opgeleid. Voice is in eigendom van Wil en Isabell van Gisbergen-Sponselee. Sinds zomer van 2010 bij Edward Gal in training.

Marieke_K

Re: Imke Schellekens Bartels - Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 12:05

Ik heb de de wijzigingen aangepast :)