Betrouwbaarheid markt zoals deze nu is...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Champie_Me

Betrouwbaarheid markt zoals deze nu is...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 01:04

Hallo,

Het valt me op dat er de laatste tijd steeds meer advertenties verschijnen waarbij je ziet dat mensen van 'buiten' bokt dingen willen verkopen op de bokt markt (0 berichten leden)... In principe geen groot probleemtoch? Of toch wel?

Ik merk dat ik bokt steeds minder vertrouw aangezien er bijna geen controle meer is over de markt... Waar je voorheen een minimaal aantal nuttige posts moest hebben (wat moeite kost en de meeste oplichters wel naar marktplaats brengt) is het nu een vrije handelsplaats voor iedereen waarin oplichting etc vrij spel krijgt... Naar mijn idee is hierdoor de betrouwbaarheid sterk gedaald!! Ik zou zelf minder snel iets kopen op de markt zoals het nu is, puur omdat ik het niet vertrouw!!

Is er niet de mogelijkheid om de bokt markt toch te gaan limiteren voor een selecter groepje dan iedereen?? Alle bokt-leden met een x-aantal berichten/bepaalde activiteit mogen ads plaatsen op de markt??

Ik weet niet of de mensen dit ook herkennen en of het limiteren van het plaatsen van ads mogelijk is??

Groetjesss

HorseTopShop

Re: Betrouwbaarheid markt zoals deze nu is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 08:33

Hoe de waard is......

Waarom zou je het niet vertrouwen?
Hoe vaak zijn mensen wel niet opgelicht op bokt door mensen met weet ik veel hoeveel geplaatste berichten?

Nee sorry, ik herken dit niet.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 15:38

HorseTopShop schreef:
Hoe de waard is......

Waarom zou je het niet vertrouwen?
Hoe vaak zijn mensen wel niet opgelicht op bokt door mensen met weet ik veel hoeveel geplaatste berichten?

Nee sorry, ik herken dit niet.

idd.

En als mensen echt willen oplichten, dan komen ze er toch wel.
Dus denk dat het weinig uithaalt.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 11:35

Mij is het ook opgevallen dat mensen met 0 berichten nu advertenties kunnen plaatsen. Leeg profiel, net aangemeld... Voor mij een reden om in elk geval van diegene niets te kopen. Ik zag vandaag ook weer een oproep op forumzaken over transacties die verkeerd gegaan zijn. Gebruiker met 0 berichten, schaduwaccount ook met 0 berichten, alles kan dus tegenwoordig met dit Marktconcept.

Maureen95

Re: Betrouwbaarheid markt zoals deze nu is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 11:43

Ja. Ik heb het ook hoor bart! Ik heb laatst een pony gekocht van een mevrouw maar die had ook 0 berichten en die laat nu ook niets meer van zich horen. Of ze reageren helemaal niet meer op de advertenties. Kan je niet doen dat diegene eerst iets van 100 berichten geplaatst moet hebben ofzo?