Ben ik de enigste met dat probleem? Ik probeer 2 mensen een PB te sturen maar iedere keer blijven mijn berichten in mijn postvak uit staan en komen ze niet tussen de verzonden berichten te staan. Betekent dit dat ze ook echt niet verzonden worden? Of doe ik nu iets gewoon fout...
Hmm ok. Naja als ze maar verzonden worden. Ik dacht dat hij mijn berichten niet wilde of kon versturen ofzo. Ik dacht dat de berichten gelijk tussen de verzonden berichten kwam te staan zodra je op verzenden drukte.
Inderdaad. Wanneer een bericht in postvak UIT staat, is het door de gebruiker nog niet bekeken. Als het eenmaal gelezen is, staat het bij verzonden Dat is een soort hulpmiddel voor mensen die bijvoorbeeld iets gaan kopen bij bokkers
Er worden hier een aantal opties genoemd, fijn dat iedereen zo meedenkt. Je berichten blijven in postvak uit staan totdat de ontvanger zijn postvak in heeft geopend. Daarna gaan ze naar je postvak verzonden.
Interessant topic, ik vroeg het me net af omdat ik zelf namelijk ook vijf berichtjes in mijn postvak uit heb staan van al jaren geleden, hoe kan dit dan? Een van de berichten was zelfs naar mezelf gestuurd om me ertoe te zetten dat ik mijn huiswerk ging doen voor ik ging Bokken De andere users zijn ook nog steeds actief op Bokt, hoe kan dit dan?