Hallo allemaal, zag het net al een aantal keer, maar woorden zoals met, dan, aan etc. stonden bij sommige berichten ineens in een link. Ik klikte er op en kwam op een of andere rare site (http://www.geldverdienmachine.nl/sq/100 ... en-machine) terecht. Ik denk dat dit een of ander raar virus is? Misschien is het handig voor de beheerders om te kijken wat het is?
Ik heb het hier op beide computers, dus ga er van uit dat het daar niet aan zal liggen. Zie het nu regelmatig voorbij komen, maar niet bij alle berichten.
Anoniem
Geplaatst: 17-04-12 19:34
Grmmm, kan 'm niet vinden.
Het kwam d'r op neer dat het volgens mij niet 'gevaarlijk' was.
oke, nouja ik hoor het wel. Misschien dat Bart er wat aan kan doen en anders wordt het maar gewoon negeren
Lottie84
Geplaatst: 17-04-12 19:36
Ik heb het ook op andere sites, ligt niet aan Bokt, ik denk aan een virus. Ik heb vorige maand nog net mijn PC kunnen redden, nadat een virus de harde schijf kapot had gemaakt. Dat begon ook zo, met deze gelinkte woorden.. Hou mijn hart vast.
Mijn geweldige slimme ICT papa heeft het even gefixt Het zit namelijk in de browser.
Als je op je rechtermuisknop op internetopties klikt en dan programma's en dan invoegtoepassingen beheren. Dan kan je de invoegtoepassing RewardsArcade uitzetten. Dan browser opnieuw opstarten en het is foetsie.