Hoi, even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SoulofNature

Hoi, even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 19:39

Hoi allemaal,

Ik ben 20 jaar oud en woon en studeer in Nijmegen. Ik houd van de natuur (vandaar mijn nickname), dieren, lezen, internetten en meer.

Momenteel rijd ik geen paard, maar ik wil dit misschien weer gaan doen. Ik heb ongeveer van mijn 9de t/m 12de rijles gehad op een manege. Ik was toen helemaal paardengek, maar om één of andere reden was het op een gegeven moment toch een beetje over en ben ik gestopt. Ik vond paarden nog wel leuk, maar de lessen minder (we hadden toen ook vervelende instructrice). Laatste tijd begint het echter weer ineens te kriebelen en wil ik weer met paarden bezig zijn en gaan rijden. Ik mis het echt om met dieren bezig te zijn.. dacht eerst misschien in een asiel meehelpen.. en toen kwam er een beeld van een paard in mijn hoofd op en nu voel ik de hele tijd kriebels om weer een paard aan te raken. :D
Plan is om binnenkort bij wat manege's te gaan kijken en verder kijken in hoeverre het financieel haalbaar is (door vermoeidsproblemen is een bijbaantje voor mij wat minder vanzelfsprekend).

Mijn doel met Bokt is denk ik vooral meelezen, want als beginner heb ik toch wat minder inhoudelijke zinvolle opmerkingen te maken lijkt mij. :)

Groetjes,

SoulofNature

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 00:06

Welkom hier :)
Welke studie doe je in Nijmegen?

JPS

Re: Hoi, even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 00:16

Leuke naam! Welkom

SoulofNature

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-12 10:46