Ik krijg sinds vorige week iedere keer een mail in mijn inbox bij een nieuw geplaatst bericht.. Heb het al een paar keer uitgezet maar ik blijf de mails maar krijgen...?!
Help
Murthul
Geplaatst: 13-04-12 19:51
Even kijken bij je gebruikerspaneel --> Beheer abonnementen?
Je kan niet alleen per topic aangeven dat je reacties wilt, maar ook voor alles. Die optie stond bij jou op 'aan', ik heb het voor je uitgezet. Als het goed is, ontvang je nu geen mail meer bij nieuwe reacties.
De instelling staat nu in principe goed, kan het zijn dat het nog mails waren van reacties voor 8 uur? En, is het voor één topic of voor 'allemaal'?
Als je bijvoorbeeld voor deze reactie van mij een mailtje krijgt, staat er linksbovenin in de blauwe balk 'abonneer' of 'geen abonnement meer op dit topic'?
Nee het zijn nog mails van nu. Ik kreeg net weer een mail dat er een reactie was in dit topic. Hij doet het alleen bij de topics waar ik afgelopen week in gereageerd hebt, toen is het ook begonnen.
Dat is vreemd. Uhm... ik heb je instellingen nog eens gereset, het zou nu echt goed moeten staan. Als dat nog niet het geval is en je ook na vannacht nog van elke reactie een mail krijgt, moet ik grover geschut gaan inzetten.