pms70 stelt zich voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pms70

pms70 stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 14:18

Ik ben een vrouw van 41 jaar die al van jongs af aan met paarden omgaat. Ik doe dit met veel plezier en rijd echt recreatief, doe niet mee aan wedstrijden omdat ik liever de vrijheid met "mijn" paard opzoek. Verder ben ik moeder van twee dochters die de liefde voor paarden ook hebben, net als de dochter van mijn vriend. Wanneer zij wat meer ervaring hebben lijkt het me geweldig om samen op paardrijvakantie te gaan in Ierland, waar ik een flink aantal jaren heb gewoond.
De manege in Gasselte is ons "thuishonk" op paardengebied.
Verdere hobbies zijn reizen, koken, lezen en ik breng graag tijd door met mijn gezin en familie. Wegens omstandigheden werk ik momenteel niet, wel studeer ik Toegepaste Psychologie. Ik ben avontuurlijk aangelegd en probeer graag nieuwe dingen uit.
Een eigen paard of pony heb ik nooit gehad, wel heb ik veel gereden op maneges (veel buitenritten) en op die van vrienden en familie. Momenteel ben ik de bijna 5-jarige merrie Caprice aan het beleren en bezig om haar moeder Kilia, een bijna 20-jarige merrie weer onder het zadel te krijgen. Zij is al een flink aantal jaren niet bereden en heeft een doorgezakte rug dus we beginnen weer heel langzaam. Ik ben hier sinds een week mee aan de slag dus we hebben nog een lange weg te gaan!

ladyrosa

Re: pms70 stelt zich voor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 14:33

ik rij ook op manege Gasselte :D