Heeel bizar dit. Als ik via eigen berichten naar een topic wil, dan kom ik wel in het topic, maar dan op pagina 1 en ben ik uitgelogd. Dit geldt alleen voor topics in LZP en het SGW gedeelte. Heb m'n cookies al verwijderd en paar keer in- en uitgelogd, maar niks werkt.
Help?
Anoniem
Geplaatst: 10-04-12 15:42
Hier is nog een topic over. Ik zoek 'm even op, misschien staat daar de oplossing in.
Dankje! Het is heel irritant, kan verder wel overal posten gewoon. *edit; hmm in beide topics niet echt een oplossing. Het is hier nu al sinds donderdag bij vlagen. Op mijn telefoon heb ik verder nergens last van.
Oh, geen idee. Dit is een computer op stage, thuis werk ik alleen op mijn ipad en daar gebeurd het niet op. Ik heb internet explorer als browser. Het is nu zo dat ik in topics kan komen, dan op pagina 1 beland en uitgelogd ben en als ik dan op bijv. pag. 114 (de laatste) klik dat ik dan weer ingelogd ben en dus wel kan posten. Op deze manier is het nog prima te doen, maar wel raar!
Dan kun je daar ook weinig aan doen denk ik. Kans is groot dat er dan een goeie beveiliging op zit, die je ook niet zomaar kan uitschakelen. Ik zal voor de zekerheid Eline even vragen of ze dit soort problemen vaker tegenkomt.
Maar dan zou je denken dat het al vanaf het begin zo moet zijn geweest. Ik heb me vorige week een keer 2 uur verbannen van bokt en vanaf toen is het begonnen. De 11 weken daarvoor nergens last van gehad
Voor de afgelopen week zijn er geen serverproblemen bekend. Op het moment dat je tegen een 'vaag' probleem met inloggen/uitloggen aanloopt en er geen 10 andere mensen last van hebben, kun je er eigenlijk vanuit gaan dat er wat misgaat op je computer.
Om ingelogd te blijven, moet je browser met Bokt blijven communiceren zodat Bokt zeker weet dat jij 'die ene gebruiker' bent. Daar kunnen flink wat dingen in misgaan, doordat je browser bijvoorbeeld hele hoge veiligheidsinstellingen heeft, of er simpelweg een foutje in de cache (geheugen) zit.