Hallo lieve Bokkers!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Preludia

Hallo lieve Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 12:43

Laat ik me even officieel voorstellen: Ik ben Rosanne, een klassiek pianiste studerende aan het Utrechts Conservatorium. Waar ben ik iedere dag mee bezig? Pianoles geven en studeren. Véél studeren.

Om er af en toe even tussenuit te kunnen ben ik weer een hobby van jaren geleden gaan oppakken: paardrijden! (dùh, anders zat ik niet op dit forum)
In plaats van in groepslessen te rijden, ben ik privé lessen gaan nemen. Maar het kan me niet snel genoeg gaan! Ik wil meer weten, meer leren! Ik ben in de paar weken dat ik weer met paarden bezig ben zó enthousiast geworden, dat ik niet goed weet waar ik moet beginnen. Helaas heb ik niemand in mijn familie of vriendenkring die in de 'paardenwereld' zit, dus ik hoop via dit forum wat fijne contacten op te doen.
Ik zit bomvol vragen en ik barst van het enthousiasme om aan het werk met paarden te gaan, dus ik zal jullie vanaf nu lastig gaan vallen als ik weer iets heb verzonnen dat ik wil weten. ;)

Berichtjes zijn natuurlijk welkom, het is altijd leuk om wat te kletsen, goeie discussies te voeren of nieuwe dingen te leren.

Groetjes, en misschien spreek ik je binnenkort!

Rosanne

Roosch

Re: Hallo lieve Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 12:45

He Rosanne, wat een leuk voorstelberichtje! Ik reageer eigenlijk zelden op dit soort topics maar er komt zoveel enthousiasme uit jouw bericht naar voren, dat ik het niet kon laten. :D

Spreek je jouw naam uit met een z of met een s? Mijn officiële naam is ook Rosanne, met een s-klank, maar zo noemt niemand me nog.

Welkom op Bokt, neus wat rond en je zal gauw genoeg informatie op doen!
Mocht je nieuwe mensen willen leren kennen, op Boktmeetings staat er regelmatig een meetingtopic rondom Utrecht!

Preludia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-12 13:05

Hoi Rosanne! :D Mijn naam wordt ook uitgesproken met een s, maar sommige mensen lijken daar in het begin moeite mee te hebben, hahaha!
Dank je wel voor je leuke berichtje, en goeie tip van die Boktmeetings! Zal ik zeker in de gaten houden.

xXJoymXx

Re: Hallo lieve Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 12:40

Gezellig