Ik ben Marije de Zeeuw, ik ben 18 jaar en geboren op de mooie datum van 9-9-1993 te Naaldwijk.
Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nu bij mijn moeder en stiefvader, verder heb ik nog 1 zus die ook op bokt is te vinden.
_Mara_
Ik rij al vanaf mijn 7e paard en ben begonnen met rijden bij Ini Slot. Ik heb 1 verzorgpony gehad waar ik altijd met veel plezier te vinden was. Helaas vanwege tijdgebrek van beide kanten ben ik er niet meer te vinden. In mijn examenjaar ben ik een jaartje gestopt met rijden vanwege geldgebrek en ik me toch wilde focussen op mijn examens. In de zomervakantie van 2010 ben ik begonnen met rijden bij Hoeve 't Wed waar ik nu nog steeds werk.
Ik ben momenteel de student van de eigenaresse zodat zij haar examen bij Emiel Voest kan doen.
Ik studeer Paraveterinair aan het AOC Terra MBO Meppel niveau 4 en zit nu in mijn 2e jaar. Ik heb eerst nog een halfjaartje paardenhouderij gedaan maar dat was toch niet wat ik er van verwacht had. Ik ben helemaal blij met mijn opleiding, ondanks dat ik geen wiskunde knobbel heb

Verder hou ik van lezen, film kijken, met dieren bezig zijn, gezellig doen met vriendinnen, youtube filmpjes kijken en muziek. Ik ben een grote Muse fan en dat weet mijn omgeving ook

Ik hou ook van tekenen maar ik ben er totaal niet goed in dus mijn tekenkunsten laat ik maar niet zien

We hebben momenteel 1 hond: Rocky en 4 katten: Isis, Amon, Maura en Minoe.
Ik was altijd blond, maar heb m'n haar voor de verandering rood geverfd en zoals mijn aquarium leraar zo leuk kan zeggen: "Je hebt nu kunstmatige intelligentie".
Ik ben nog single en ben ook nog niet echt op zoek naar een vriend.
Ja en dat was het wel zo'n beetje