Diegene was "hoor net dat ik geen namen mag noemen....sorry"
Ik heb speciaal hiervoor een account aangemaakt op Bokt en diezelfde dag nog het zadel gekocht (alleen via de PB)

Ik wilde graag die dag nog het zadel komen halen, maar dat kwam niet uit zei ze.
Toen maar gevraagd of het dan in het weekend kon en ik hoorde maar niets terug......

Een week later kreeg ik een mailtje met dat er werkzaamheden bij hun thuis waren en daardoor geen internet, MAAARRRRR in haar eerste PB zei ze dat ze in het weekend ergens anders woonde dan doordeweeks, dus had ze toch op 1 van de 2 adressen zowizo kunnen antwoorden...... ??
Gelijk op dat PB geantwoord of ze me dan kon bellen, mijn nummer erin gezet !! Nu weet ik inmiddels dat ik kan zien of ze dat PB gelezen heeft en dat heeft ze, maar ze reageert nergens meer op....... Ook kan ik zien dat ze gisteren nog op Bokt is geweest......
We zijn inmiddels 2 weken verder en het irriteert me mateloos dat ze haar afspraken niet nakomt, sterker nog dat ze gewoon niets meer van zich laat horen.....
Nu mijn vraag of iemand weet wie ze is en waarom ze zo doet, dit is mijn eerste ervaring met Bokt en moet dat dan gelijk zo'n rotervaring worden ?!?!?!