Geen idee, want de mensen die het doen nu zijn er dan niet. Ik weet wel dat je als je je op jouw computer een ban geeft, je nog op je mobiel kunt bokken.
Anders even een mod vragen om je te bannen? Zou dat wel werken?
Susanne_
Geplaatst: 03-04-12 15:21
trekpaardluf schreef:
haha maar ik ga ook niet voor je proberen of ie het echt niet doet straks doet ie het echt niet
Andere browser pakken en je kan zo weer inloggen... Volgens mij werkte cookies verwijderen bij mij ook. Ik probeer wel even of hij het bij mij doet, moet zelf toch ook aan het werk dus...
slimmerik
Geplaatst: 03-04-12 15:22
Je kan een mod pb-en of die je boktnaam bant.... of ze dat doen weet ik niet .... en wat belangrijker is: of ze er aan denken je te ontbannen ????? Blijft een risico natuurlijk.....
Susanne_
Geplaatst: 03-04-12 15:23
Even via andere browser, bij mij doet hij het wel gewoon hoor!
Citaat:
Je hebt jezelf gebanned van Bokt, je zult nog 3511 seconden moeten werken/studeren... Succes!
Van wat ik kan zien, werkt de functie gewoon wel op dit moment zoals ie zou moeten werken. Maar wat Katja hierboven al aangeeft: de tijdelijke banknop werkt door middel van een cookie. ALs je je browser zo hebt ingesteld dat deze niet of beperkt worden geaccepteerd, kan de software je niet 'bannen'.
Welke browser en browserversie gebruik je? Dat kan je eventueel opzoeken via www.supportdetails.com