Ik wil me toch even voorstellen.
Ik heb mijn boktnaam aan mijn 2 vorige paarden te danken die heten Twister en Tocher.
Ik rij al v anaf mijn 6de paard eerst op de pony van mijn nicht,daarna kreeg ik een eigen pony B pony Polly,daarna kreeg ik Spencer een C pony,toen kreeg ik Polly hier hen ik 10 jaar mee gereden vanaf mijn elfde,toen verkocht aan een meisje voor recreatie maar kwam weer in de wedstrijd sport terecht en is uiteindelijk op 35 jarige leeftijd ingeslapen.
Toen heb ik zelf mijn eerste paard gekocht Heroszohill die heb ik verkocht omdat hij tegroot werd ik ben 1.65 en hij was 1.80.
Daarna kwam Ibiza SS merrie (DE EERSTE EN DE LAATSTE),na het niet klikken verkocht dit was na 9 jaar verkocht.Toen kwam Kennborough hier heb ik heel veel plezier gehad tot en de Z gekomen,vanwege mijn gezondheid verkocht omdat ik toen 3 paarden had waarvan dus Twister en Tocher dit was ons 2 span die hielden we deze zijn tot vorig jaar december van ons geweest .In mei 2011 heb ik mijn eerste andalusier gekocht en in dec 2011 de 2de. De 1e heet INDIANO RAM VII en de andere DIEGO.
Wil je nog iets weten pb me maar