Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat zijn de extra voordelen van digitale ten opzichte van traditionele homeopathie?
- goedkoop: slecht 1 maal aan te schaffen en onbeperkt bruikbaar
- remedie ‘vervuilt’ niet: denk aan electrosmog die overal aanwezig is
Citaat:De HTA/KHM technieken zijn ontwikkeld om het zelfhelende vermogen te verbeteren en vervangen niet de traditionele behandeling door een dierenarts, een medische diagnose of medicatie. Raadpleeg uw dierenarts voor een medische behandeling.
Cassidy schreef:Nogmaals, what is your point?
EstherHegt schreef:Mijn punt is duidelijk in de vraag naar het beheer. Wij moeten de advocaat zijn voor onze dieren.
Citaat:Als iemand met een acuut hoefbevangen paard op Bokt voorstelt of een 'onbewezen digitale schimmige therapie' niet beter zou zijn, ben ik ervan overtuigd dat er binnen 5 minuten een heleboel zullan aangeven dat dit hét moment is waarop je de dierenarts belt.
Lovely schreef:Ach, we hebben toch al zo lang as bokt bestaat gezien dat kwakzalvers en bedriegers hier ruim baan krijgen om hun leugens te verkopen en mensen te bedotten?
Jesser schreef:Ik denk dat jij zo'n kruisvaarderstocht begonnen bent omdat je persoonlijk met een persoon te maken hebt gehad die gewoon niet spoorde. En jou heel veel persoonlijk leed heeft toegedient.
lieveli schreef:Ja maar moeten mensen ook niet een beetje gezond verstand hebben? Als mensen een biostabil om hun paard heen hangen is dat toch hun eigen verantwoordelijkheid?