Probleem bij nieuwe pagina openen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eliine

Probleem bij nieuwe pagina openen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 10:43

Oke, ik weet niet zo goed hoe ik dit het handigst kan omschrijven, maar het is nogal een irritant probleem(pje) dus toch maar even een topic geopend.

Iedere keer als ik op mijn laptop een nieuwe pagina open in een topic waar ik al geweest ben, dan gaat hij niet naar het laatst gelezen bericht (oranje streepje) maar verspringt hij steeds helemaal naar boven. Waardoor ik steeds kwijt ben waar ik gebleven was. Ook als ik een bericht getypt heb en dan op verzenden klik, springt ie gelijk naar de bovenste post. Hij doet het echt iedere keer, en het is heel irritant :=

Ook heel vaak als ik een link aanklik en hij m in dezelfde pagina laad (dus niet in nieuw venster of tabblad) en ik klik daarna op terug, dan kom ik op de volgende pagina terecht, en niet bij waar ik gebleven was. Soms wel, maar vaak dus niet.

Meer mensen die hier last van hebben, of kan ik hier zelf iets aan doen? Een verkeerde instelling oid? Help!

Anoniem

Re: Probleem bij nieuwe pagina openen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 17:28

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 21:47

Ik zit nu op een andere computer en daar gebeurt het inderdaad niet. Ik zal bij die laptop eens naar de cookies kijken. Bedankt voor je berichtje!