Ik ben Wesley, 22 jaar en woon in Zuid-Holland. Van het weekend ben ik met een vriendin mee geweest naar haar paard.Dit vond ik erg leuk/gezellig. Helaas heb ik op dit nog weinig verstand van paarden. Daarom wil ik op dit forum diverse dingen leren over paarden.
Ben ook van plan om op korte termijn zelf te gaan rijden.
Misschien moet ik dan sommige dames teleurstellen, want niet heel mijn leven draait om paarden. Vind het momenteel wel erg intressant. Hou bovendien van alle soorten sporten.
Jups Want een vriendje die meer doet, als alleen af en toe ongeintereseerd meegaan (Kijkt naar manlief ), is uiteraard leuk!
Wesley1990
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-12 12:32
Haha begrijp het !!! Ben vrijgezel en vind paarden sinds kort interessant. Ben op deze site om meer te weten te komen over paarden. Is nu trouwens heerlijk weer om lekker buiten bezig te zijn met een paard.
Hoi naamgenoot van mijn vriend Welkom op bokt en bereid je maar vast voor, want voorsteltopics van mannen zijn over het algemeen erg druk bezocht haha!
Je kunt hier als je een beetje de weg leert kennen heel veel veel informatie vandaan halen en verschillende visies op omgang met paarden en het rijden op zich, erg leuk!!!